loop ik net naar het centrum want ik moest even een dvdtje terugbrengen naar de videotheek. toevallig kwam ik langs de bank dus ik nog even pinnen.. kwartiertje later denk ik ineens.. "had ik nou het geld uit die automaat gepakt?" overal gekeken...niet dus.. ben terug gegaan om te kijken of ik inderdaad wel had gepint maar er stond dus helaas niets meer op de rekening Ik baal echt wel!
Dat is echt vervelend.. en ja.. dit is nou zwangerschapsdementie.. Heel irritand en lastig! @ Claudia, meen je dat? Dat zou wel super zijn.. Liefs kiss
nou claudia.. volgens mij niet hoor.... het was best druk daar.. lijkt me niet dat ik dat terug krijg.. maar goed.. ga er wel op letten nu .. dit gebeurd me niet meer
dit si mij zovaak overkomen...De automaat slikt het geld namelijk weer binnen, voordat de persoon achter je uberhuapt iemand naar de automaat kan rennen om het briefjes te grijpen... Ik heb jaren bij de abn amro gewerkt, en geloof me mits er niemand binnen 3 sec bij je geld was, dan krijg je het gewoon terug gestort
ow dat ie het weer inslikte wist ik niet een joh.. haah... nou ik hoop dat je gelijk hebt dan valt het toch nog weer mee
Wij hebben een tijd geleden dit meegemaakt: We gingen winkelen in het winkelcentrum (van Hellevoetsluis). Mijn hubbie ging even pinnen. Ik stond een etalage te bekijken. Voor hem pint een vrouw geld. De vrouw voert haar pas in, de automaat spuugt het geld uit en ze pakt het pasje (je weet wel piep, piep). Mijn hubbie wil gaan pinnen en er steekt 500 euro uit de automaat... Hij pakt het en wat doet 'ie? Hij zegt tegen die mevrouw: Mevrouw, u vergeet uw geld. In eerste instantie hoort ze hem niet, maar hij is zo lief om het nog een keer te zeggen. Wat doet die vrouw... Ze pakt het geld aan met een kort dank je wel en that's it. Ik had het geld gewoon lekker gehouden er kon echt amper een bedankje af
Ik heb een keer gehad dat een mevrouw die voor mij was, haar geld ook vergat. Maar ik kon het wel aan haar geven. Er werd op dat moment niks ingeslikt hoor.
Ja, bij ons duurt het toch ook eventjes, je kan het geld er gerust nog uithalen. Ik heb wel al gemerkt dat zelfs je bankafschriften terug ingeslikt worden. Ik stak even rustig mijn bankkaart terug weg en *floeps* bankafschriften terug ingeslikt... Heb ze maar opnieuw laten afdrukken
hoi acire, Wat balen dat je je geld nu kwijt bent. het is toch ook wat he, wat al die hormonen met je doen..! Ik moet zeggen dat ik nu ik zwanger ben niet vergeetachtig ben, maar wel zeer verstrooid, dat ik soms amper uit mijn woorden kom of twee woorden door elkaar haal en er 1 woord van maak. Erg wazig dus. Nou, ik denk dat jij voortaan wel drie keer checkt of je je geld uit de pinautomaat hebt gehaald, of niet? groetjes Marie
het ligt gewoon aan hellevoetsluis nou als ik bijna 500 euro verloren was en iemand was zo erlijk me terug te roepen zou ik ontzettend blij zijn.. @ marie ik kijk inderdaad voortaan wel beter uit met pinnen.. ik dacht dat t wel mee zou vallen zo aan het begin van de zwangerschap.. vrijdag heb ik m'n verzekeringspasje al laten liggen star waar ik voor de nekplooimeting heen moest.. gisteren veegde ik bijna mn kont af met een washandje haaha.. 21 en al dement
Ja dat is zwagerschapsdementie . Wat een ramp he ... ik hoop dat de automaat het geld heeft onmgeslikt. MAandag gelijk maar even informeren bij de bank, dan weet je het zeker. Overigen Velobabe : als je het houd heet dat diefstal. En misschien was die mevrouw zich wel zo te pletter geschrokken, dat er even niets meer uitkwam, of dat het niet tot haar doordrong. Zulke dingen heb je soms. En dan ben je thuis en dan denk, oooh had ik ze maar beter bedankt , wat fijn dat die mensen me het geld gaven..... Niet gelijk van het ergste uitgaan. Meeste mensen bedoelen het goed, niet iedereen communiceerd even handig.