Hey allemaal, Ben benieuwd naar jullie ervaring qua afscheiding. Ik denk dat ik 1 van de afgelopen dagen mijn eisprong heb gehad. Daarna heb je toch last van afscheiding of juist niet? Ik ben de hele dag al kurkdroog... bij wijze van dan haha! Nu heb ik het idee dat ik mss wel zwanger ben omdat die afscheiding er maar niet is.. of bedenk ik nu iets heel stoms. Bij mn vorige zwangerschap wat eindigde in een bbz was ik als ik het goed herinner ook droog na de eisprong en paar dagen voor mn nod had ik onwijs veel natte afscheiding. (Sorry voor de details)Mja mss zie ik wel spoken mijn vraag is hoe jullie ervaringen er mee waren of zijn.
Als ik na mijn eisprong afscheiding blijf houden ben ik zwanger, ik ben 3 keer zwanger geweest en elke keer hetzelfde.. dan weet ik ook gelijk dat het raak is., maar ieder lichaam is natuurlijk anders..
hmm ja mss hoort dat ook wel zo.. en hou ik mezelf nu voor de gek omdat ik dit zo graag wilt. Nja en anders op naar de volgende ronde maar Gefeliciteerd met jouw zwangerschap babylo! Ik hoop voor jouw dat dit een plakbeebje wordt!
Hm... ik vraag me juist af hoe dat zit met dat 'vruchtbare slijm' wat je overal leest. Ik heb mn ei gehad maar ik heb nog nooit rekbaar eiwit gehad hoor...
Hoi meiden, Ik heb ook nog nooit rekbaar slijm gehad ( naar mijn weten ) Wel alle andere slijm " soorten" als ik me hou aan deze plaatjes. What cervical mucus looks like through your cycle | Photos - Photo Gallery | BabyCenter
Ik had ook alle keren duidelijk meer afscheiding. Maar het schijnt toch bij iedereen telkens anders te zijn. Lastig hè?!
Ik heb juist altijd veel last van afscheiding na mijn eisprong tot mijn NOD. Nog geen zwangerschap ervaren, dus geen idee of het dan anders is.