Hallo Ik zit nu op 3 dagen na mijn eisprong en voel me nu al 2 dagen ochtends misselijk heb een vieze smaak in de mond en mijn buik maakt rare geluiden. Het is nog zo vroeg na mijn eisprong zullen geen voortekens zijn toch?? Wie herkent dit. Famke
Ik heb ook altijd gekke klachten na eisprong, kan komen door hormoon schommelingen (aanmaak van progesteron) Het is nu nog erg vroeg voor zwangerschapssymptomen
Ja helaas is het nov te vroeg coor symptomen Ik loop helaas als meerdere rondes mee hier En vanmorge wordt ik wakker met enorm pijn me borsten en tepels En gister een hele rommelende buik Enige wat zekerheid geeft zijn de 2 strepen.
enige wat zekerheid geeft zijn inderdaad twee streepjes. maar het kan wel degelijk, zo vroeg kwaaltjes hebben. ik heb altijd opbouwend kwaaltjes tussen eisprong en menstruatie. frustrerend af en toe. maar ik ben tot de conclusie gekomen dat de keren dat ik zwanger was, de kwaaltjes sneller en intenser kwamen. zit nu op 2dpo en het bouwt al aardig op... wie weet deze maand dan weer twee streepjes. het frustrerende van zo snel kwaaltjes hebben is dat je totaal geen geduld hebt. dan duren twee weken echt extreem lang voor je gevoel.