Maagpijn en braken..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Tess83, Jul 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

In mijn vorige zwangerschap was ik van 7-20 weken om de paar dagen misselijk en was ik elke keer 48 uur aan het spugen.. Maar in de tussendagen voelde ik me dan wel redelijk en kon ik gewoon wat doen.

Nu sinds een week erg last van mijn maag, regelmatig spugen erbij soms de hele dag door, maar wat ik nu zo vervelend vind is dat het spugen maar heeeeeel kort oplucht.. Binnen no time begint mijn maag weer te protesteren. Deze keer voelt het niet echt als misselijk, maar ik voel gewoon de hele dag mijn maag zitten.. Brandend maagzuur?

Ik probeer op mijn eten te letten, maar meestal is een slokje water al genoeg om mijn maag weer te irriteren.. En dat terwijl ik a.s zaterdag twee weken ga kamperen!:$

Iemand nog tips welke middeltjes ik kan gebruiken? Rennie wordt ik misselijk van...

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hapje vanillevla, ijskoude melk, suikerklontje en in sommige gevallen softijs.

3. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inmiddels houd ik helemaal niks meer binnen.. Alles komt er weer uit en ik voel me na het spugen maar 5 minuten opgelucht..

Hoe lang houd ik dit vol? Dit wordt niets op een camping..

4. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Nee dat wordt niets zo. Vreselijk he. Hier moet ook het een en ander leuks afgezegd worden :(. Maar het is gewoon geen doen zo. Sterkte. En snel aan de bel trekken hoor, helemaal niets binnen kunnen houden is niet goed.

Share This Page