Goedemorgen, Ik heb deze vraag al gesteld aan gyn + huisarts maar krijg als antwoord; gewoon afwachten ( weet ik ook wel). Maar ik was in januari zwanger en op de echo van 7,5 wkn bleek het een lege vruchtzak te zijn. Hiervoor was cyclus altijd 28/29 dagen maar na gebruik van cytotec in maart, was langste cyclus 25 dgn en kortste 21 dgn! Vorige week vrijdag had ik licht positief getest, 2 dgn later was 2e streep donkerder en op 20 aug gaf test van clearblue zwanger 1-2 aan. Ik gok cyclus op 25 dgn en denk nu 5 wkn zwanger te zijn. Echter heb ik totaal geen symptomen. Echt helemaal niets dan het uitblijven van mijn menstruatie en positieve test. Ik ben vaker zwanger geweest en zelfs toen met lege vruchtzak had ik wat kwaaltjes. Kan het zijn dat het weer niet goed zit??? Weer lege vruchtzak?
Hoi Jla80, het zegt helemaal niets. De ene zwangerschap kan je lijf anders reageren dan bij een andere zwangerschap. Ik snap dat het onrust geeft, maar vaak komen de klachten ook pas bij 6-7 weken of nog later. Of helemaal niet. Je kunt hier echt niet uit afleiden of het goed zit. Zolang je geen bloedverlies hebt of flinke buikkrampen is de kans dat het goed zit heel groot. Sterkte met wachten tot de echo! Groetjes Brigitte