bruine afscheiding, negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by wepie, Nov 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wepie

wepie Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    99
    28
    Hoi allemaal,
    Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Ik ben 21 en mijn vriend en ik willen graag een kindje. Ik ben sinds juni gestopt met de pil. Ik heb sindsdien onregelmatige cyclussen.
    28-28-36.
    Nu ben ik 16 september voor het laatst ongesteld geweest.. Dit is nu dus al bijna 7 weken geleden
    Wel heb ik 27 oktober 3 dagen heel licht roze en bruin verlies gehad. Zo weinig dat ik niet eens een inlegkruisje in hoefde, het was alleen met afvegen een beetje.
    Ik heb gister 1 november een test gedaan en deze gaf negatief aan..

Nu is mijn vraag.. Is dit de innesteling en heb ik te vroeg getest? Moet ik dit als menstruatie zien? Of is het nog het ontpillen?
    Heb wel sinds 3 dagen een gek gevoel in mijn buik en last van hoofdpijn, geen honger en ben af en toe met vlagen misselijk.

Wie herkent dit of kan mij helpen?
    Groetjes wepie.

2. Biibii

Biibii Lid

Oct 21, 2014
    33
    0
    6
    Hoi Wepie,

Dat is moeilijk te zeggen. Ieder lichaam is anders en ieder lichaam reageert anders tijdens het 'ontpillen' en tijdens een zwangerschap. Ik zou even een weekje wachten en dan nog een keer testen als je niet ongesteld bent geworden. Ik weet hoe moeilijk het is en hoe onzeker het je maakt. Liefs, x

3. wepie

wepie Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    99
    28
    Dankjewel voor je reactie.
    Het bruin verlies is nu al een week geleden en ben nog niet ongesteld geworden. Dus is hopelijk een goed teken!
    Ik wacht het inderdaad af tot volgende week maandag en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden doe ik nog een test.
    Liefs.

4. wepie

wepie Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    99
    28
    Ik kon het niet laten, heb vanochtend weer een test gedaan maar helaas weer negatief..
    Het bruin verlies is nu anderhalve week geleden.
    Snap er echt niets meer van =(
    Als ik zwanger zou zijn zou de test toch nu wel positief aan moeten geven?
    Denk dat ik het gewoon maar als menstruatie beschouw ook al was het zo een inimini beetje..

5. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

Jul 2, 2014
    304
    0
    16
    Ik heb dezelfde ervaring als jij!
    Ik had 6 dagen last van bruin bloedverlies, geen enkele test positief te krijgen ..
    Dus ik wachtte maar af .. uiteindelijk 10 dagen ofzo erna voelde ik me 2 dagen niet lekker .. mn vriend op een zondag ochtend vertrouwde het niet en vroeg of ik een test deed. Deze was dus toen wel positief!!

Het vrouwelijk lichaam zit gek in elkaar .. als je het niet vertrouwd kan je altijd een vk bellen voor eventuele informatie of een echo

Succes met wachten!

6. wepie

wepie Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    99
    28
    Oow echt?!! Ben zo blij om dat te horen. Dat bezorgd toch nog dat kleine sprankeltje hoop!
    Hoeveel na het bruinverlies testen je wel positief?

7. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

Jul 2, 2014
    304
    0
    16
    Ongeveer 10 dagen na de bruine afscheiding, weet het niet meer precies .. ik was uiteindelijk 42 dag niet meer ongesteld geweest toen ik een positieve test pas had!

8. wepie

wepie Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    99
    28
    Okee! Ik zit vandaag precies op dag 10 hihi.
    Maar wie weet.

Jij in ieder geval gefeliciteerd!! en geniet van je zwangerschap =)
    Hebben jullie lang moeten wachten op het kleine wondertje?

9. wepie

wepie Actief lid

Nov 2, 2014
    216
    99
    28
    En met welke test heb jij getest?
    Ik heb vanochtend met clearblue getest..

Sorry voor alle vragen hihi

Share This Page