Hallo allemaal! Dat ik weer op deze site zit zegt genoeg. Ik heb weer baby kriebels!! Dacht ze al te hebben, maar gister kwam het te sprake met manlief en die zag het ook al helemaal zitten! Onze jongste is nu 8 maand, en het gaat zo snel! Ik wou er lekker lang van genieten, maar mevrouw gaat al lekker haar eigen gang. En ergens denk ik. Een speelmaatje erbij voor haar is ook leuk. Aangezien de grote broer al naar school gaat. Wat moet ik nu, is het niet te snel?
Als jullie het allebei willen, waarom zou het dan te snel zijn? Geniet van het klussen denk ik dan �� en veel succes!
Dat is zo Annemarieke Gisteravond weer even gepraat en we zien het echt zitten, je weet immers nooit of het lukt en of het goed gaat. Dus ik denk dat we snel gaan oefenen en zien hoe het loopt
Je meisje is 4 dagen jonger dan mijn zoontje en wij zijn al weer even aan het proberen dus niet te vroeg hoor!
Toevallig Saartje! En bedankt wonderbaby1, ben echt helemaal hyper van het idee alleen al. <3 Net ongi geweest, en rond 30e als het goed is m'n eisprong. Eens zien of weer dan al gaan proberen of nog even wachten.
Aaah frustratie! Wil ik aan de foliumzuur beginnen kan ik het potje nergens meer vinden! Heb hem pas geleden nog in m'n handen gehad omdat ik hem aan iemand wou geven, maar niet van gekomen... En nu? Nergens meer te vinden. Wel mama capsules met vitamine en foliumzuur maar na twee pogingen geef ik het op. Die dingen krijg ik echt niet door m'n keel