Afscheiding...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Margien82, 8 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margien82

Margien82 Actief lid

19 jan 2014
    127
    19
    18
    Vrouw
    Sales Manager
    Drenthe
    Dag dames, wat waren jullie symptonen m.b.t. afscheiding tijdens jullie zwangerschap? Ben nu 6.3 weken zwanger, waarbij vorige week nog erg veel witte zalvige afscheiding en nu al twee dagen bijna geen. Wel een klamme / natte onderbroek (sorry voor de details). Ben alleen erg benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen!

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Sinds dat ik zwanger ben heb ik veel meer afscheiding dan normaal :(

Heb echt wel 5 schone inlegkruisjes per dag nodig maar dat komt ook omdat ik het gewoon vies vindt om een natte onderbroek aan te hebben, ik ben erg proper en verschoon me liever wat vaker maar goed, dat had ik voor de zwangerschap echt niet.
    Schijnt er toch echt bij te horen volgens de verloskundige.

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier heb ik er ook sinds 't begin last van..
    Heb ook overdag een inlegkruisje aan, 's nachts doe ik het wel zonder zodat het vanonder wat kan ademen :D Maar dan heb ik er ook minder last van!

4. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook inlegkruisjes nodig hoor! Anders is mn broek zeiknat!

5. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hier ook... Maar van inlegkruisjes krijg ik infecties dus ik draai gewoon wat meer wasjes. Ik werk niet dus ik kan makkelijk drie keer per dag verkleden :p

6. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik heb er ook veel last van, ik kwam laatst onder de douche vandaan en toen liep het gewoon langs mijn benen naar beneden :(. Lekker verhaal weer op de vroege ochtend haha.

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb er ook veel last van. Draag zo weinig mogelijk inlegkruisjes, want dat houdt een ongezond milieu in stand, zodat het erger kan worden.

8. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Oh praat me dr niet van! Afscheiding in verschillende tinten wit en in alle consistenties. Soms zelfs waterig. En veel meer dan voor de zwangerschap. Goed wassen, geen zeep gebruiken, vaker schoon ondergoed, of inlegkruisjes gebruiken (wel vaak verschonen ivm kans op infecties) zijn allemaal dingen die wel wat helpen om jezelf schoner en frisser te voelen.
    Het is in ieder geval heel normaal! :)

9. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah dat herken ik, had ik laatst toen ik uit bad stapte :(
    Ik heb ook meer afscheiding dan voor mijn zwangerschap. Meestal 1-2 inlegkruisjes per dag, 's nachts heb ik niets in maar heb dan ook weinig afscheiding

10. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Elke dag witte afscheiding meer als normaal balen dus

11. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor!!

12. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Herkennen jullie ook roze afscheiding?? Ik hoop et, anders word ik alsnog ongesteld :(

Deel Deze Pagina