Afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meis28, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Onsmakelijk maar al maanden last van afscheiding wat er sochtends echt uit druppelt..! Het is wit en dun. Hebben jullie dat ook en is er iets tegen te doen? Vind het zo irritant. Het irriteert soms ook en heb dan steeds t idee dat er een infectie aan komt, smeer soms een beetje canesten en dat helpt meestal wel.

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ff langs je ha er mee gaan.
    Meer afscheiding is normaal dunner ook maar dat het er echt uitdruppelt??

3. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Heb ik ook hoor, zo dun en waterig. Soms ineens hele natte plek in mijn broek. En nee, is geen urine.

Als hetirritatie geeft zou ik idd wel even langs de ha gaan.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Heb t ook. Soms ook vieze geur. Heb paar x kweek laten afnemen bij ha maar geen schimmels of bacteriën en volgens de ha is het een hormonaal iets door de zwangerschap nu. Verschoon 4x per dag mn ondergoed, voel me zo vies bleh. Alleen als ik de deur uitga gebruik ik inlegkruisjes/maandverband.
    Nog heel ff en dan ben je er van af als het goed is ;)
    Zou btw niet zomaar canesten gebruiken als je niet zkr weet of het wel van een schimmel is. Dat zei mijn ha in ieder geval.

5. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    heb ik ook veel last van, erg vevrvelend.
    Ook ik doe een inlegkruisje om als ik de deur uitmoet.

6. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Hier hetzelfde... ook inlegkruisjes gebruiken bij uitstapjes..
    thuis gewoon wat vaker de onderbroek verschonen :D

7. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Had Ik ook gedurende mijn hele zwangerschap. Ik Had altijd een inlegkruisje in. Heb ook wel 2keer schimmelinfectie gehad tijdens de zwangerschap. Toen ik die capsules indeed die ik voorgeschreven kreeg, was het zo een week helemaal over. Wat heerlijk was dat! Verder helaas weinig aan te doen... succes!

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Lang leven de inlegkruisjes..

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Inlegkruisjes gebruik ik ook n dat scheelt al een hoop! Maar toch iedere keer ook het gevoel van irritatie / infectie, paar dagen nergens last van en dan ineens weer wel een beetje. Ga straks naar de ha ermee..!

10. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Afschuwelijk. En ik heb het gevoel dat het door het pessarium nog erger is.

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh vervelend is dat. Ik heb ook toen een tijdje bij een bepaalde pil er meer last van gehad, weet even niet meer hoe ie heet.. De huisarts was er niet maar een plaatsvervangende.. Ze zei dat ik vrijdag maar een kweekje moest laten doen bij de vk, want zij wilde niet iets voorschrijven zonder te weten of het echt een schimmel oid is.. Gelukkig heb ik niet veel last anders had ik haar echt gedwongen me wat te geven hihii. Dus zal t vrijdag even bij de vk neerleggen en dan hopen dat ze een oplossing heeft, nu ook met oog op de bevalling die in zicht komt! Zou niet fijn zijn als het achteraf toch een kleine infectie is..

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Heb van de vk afgelopen vrijdag zelf een wattenstaafje met zon buisje meegekregen om zelf t uitstrijkje te doen! Want er zat weekend tussen dus zou het blijven liggen daar.. Nu kan ik het zelf morgenochtend meteen afgeven. Ben benieuwd.. Heb niet echt jeuk/irritatie meer afgelopen dagen, dat is uberhaupt maar heel soms en meestal een beetje aan de buitenkant (niet helemaal in de vagina ofzo..). Maar nog elke ochtend als ik even ben opgestaan komt er aardig wat dunne witte/lichtgelige afscheiding uit lopen, bah!! En gedurende de dag ook dus inlegkruisjes zijn wel echt nodig. Nog meer meiden dit gehad? Misschien heeft het iets met voorbereiding op de bevalling te maken....??

Deel Deze Pagina