Hoi meiden, 4 weken geleden heb ik een miskraam gehad dmv tabletten. Heb 10 dagen gebloed wat voor mijn doen erg lang is. Sommige dagen was er niks, dag erna wel weer. Vandaar 10 dagen. Heb echo gehad en baarmoeder was weer mooi schoon. Maar nu zit ik hiermee; Ik verlies sinds mijn miskraam bijna dagelijk bruin slijm. Soms veel, soms weinig. 2 keer helderrood erbij gehad (eenmalig) en sommige dagen verlies ik weer niks. Van mijzelf heb ik een lange en onregelmatige cyclus met late eisprong (vroegst dag 18 laatst dag 32) en tot nu toe ook nog geen eisprong gehad. En zolang ik bruin blijf verliezen komt ie ook niet denk ik. Is dit normaal? Maak me wel een beetje zorgen. Wil al een week de ha of gyn bellen (weet niet bij wie ik hiervoor moet zijn?) maar nog niet gedaan omdat ik niet weet of dit erbij hoort.. Hopelijk weet iemand van jullie het.
Ik kan het je niet vertellen. Maar als je ergens over twijfelt altijd bellen! Ik zou de gyn bellen. Die heeft je ook tabletten gegeven denk ik? Sterkte, hopelijk is het snel weer op orde.
Ik herken t. Dit heb ik ook gehad na 1 van mn miskramen. Schijnt iets nornaals te zijn. Maar bij twijfel ALTIJD bellen! Daar zijn ze voor! In dit geval zou ik met de gyn bellen. Sterkte!
Ja dan zal ik maandag wel even bellen. Voel me dan zo'n zeur. Colinn duurde het bij jou lang voordat je cyclus weer normaal werd? En meid wat heb jij al veel mk gehad. ik duim voor je dat je gauw een plakkerd hebt. Xo
Ik had het ook. Maar ik heb wel een curettage gehad. Ik was gewoon na 38 dagen ongesteld geworden na de miskraam. Maar daarna elke keer tussen tijdse bloedingen. Ook bruin verlies. Na 5 dagen heb ik de gyn gebeld. Die zei dat ik waarschijnlijk hormonaal uit balans ben en als het die week daarna nog zo was, ik langs mocht komen voor een echo. Maar toen was het over.
Ik heb 2,5 jaar terug een curettage gehad na een ingeleide bevalling met 20 weken. Ik heb in eerste instantie maar drie dagen gevloeid, maar na drie weken leek het alsof er een kraan werd opengezet en liep ik "leeg" op t toilet. Via de echo die die middag werd gedaan bleek dat er als het ware een reservoir was ontstaan waar het bloed zich had opgehoopt en dat was ineens "los" gekomen. Mijn cyclus duurde die keer 5, want tijdens de echo zag de vrouwenarts ook dat mn eitje op springen stond. Dus misschien dat bij jou het bruin bloed/slijm ook daar vandaan komt, dus dat er ergens wat is achtergebleven wat er nu steeds mondjesmaat uit komt. Ik zou zelf idd gewoon de gyn bellen en vragen om overleg.