Wanneer eisprong na het spotten van vruchtbaarslijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blijevrouw21, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Waarschijnlijk staat het vast ergens maar ik kwam allemaal onderwerpen tegen die het net niet zijn.

Vorige maand had ik voor het eerst in 4jaar een positieve ovulatie test en heb ik middels de temp goed bij kunnen houden wanneer mijn ei gesprongen is. Alleen vond ik dat ik er weer teveel mee bezig was zo gelijk in de 'eerste' ronde.

Ik heb dus besloten om deze maand geen ovulatie testen te gebruiken en niet te temperaturen maar vorige week had ik een aantal dagen behoorlijk last van vruchtbaar slijm waarvan of de dag waar ik er het meeste last van had ik ook wat steekjes voelde. kan ik er vanuit gaan dat een dag of 2 later mijn ei dan gesprongen is?

alvast bedankt!:D

2. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben zelf nog niet een kenner... Zit pas in ronde 2!
    Maar bij mij viel op dat ik een piek had van mn ovulatietest op het moment dat ik heel veel afscheiding/slijm had op wc papier had (heel dun, slijmerig/draderig) Ik heb ergens gelezen dat je dit 1 dag voor je eisprong zou hebben (bijv. slijm op wc papier)

3. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Bij mij woe en do slijm op wc papier. Vrijdag positieve ovulatietest. Dus vrijdag of zaterdag ook daadwerkelijke eisprong.

Deel Deze Pagina