Iemand ervaring met Dostinex tegen stuwing?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tazzy79, May 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

Apr 8, 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga geen borstvoeding geven vanwege medicijngebruik. Van de gyneacoloog mag ik dan Dostinex om de borstvoeding en stuwing tegen te gaan. Na mijn vorige bevalling vond ik die stuwing erg pijnlijk dus ik overweeg het te nemen. Heeft iemand er ervaring mee?

2. nana8

nana8 Lid

Jul 10, 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gekregen na de bevalling van ons stilgeboren zoontje. Een dubbele dosis en heb nog wel stuwing gehad maar een stuk minder dan bij mijn dochter waarbij ik borstvoeding gaf. Lichamelijk heb ik dus minder pijn gehad qua stuwing. Lijkt me dus prima voor je.

3. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    ik weet niet welke ik toen gehad heb er schijnen meerdere soorten medicijnen te zijn hiervoor..
    ik had zelf iig 2 hele inimini tabletjes gekregen waar ik 2x daags een halve van moest nemen toen de stuwing begon.
    de volgende dag al een stuk minder last en de dag daarop helemaal geen last meer..
    ga de medicijntjes straks ook weer vragen als de beeb geboren is..

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Destijds helaas niet gekregen, had het wel graag gewild. Ik heb het wel een paar maanden geslikt om m'n prolactinewaarde weer op een normaal niveau te krijgen. Vind het geen fijn spul, maar het doet zijn werk. :) Denk dat de bijwerkingen met een paar pillen in een paar dagen meestal wel mee zullen vallen..

5. 81kaatje

81kaatje Actief lid

May 26, 2015
    391
    43
    28
    Ik heb het gebruikt na overlijden van mijn zoontje.wel dubbele dosis.werkte goed.

Share This Page