Misschien een beetje een rare link die ik leg, maar het zit zo. Sinds een aantal weken kan ik erg moeilijk naar het toilet voor de grote boodschap. Nu is het sinds een aantal dagen zo erg dat na de ontlasting er vaak bloed meekomt. Eerst had ik pijn en nu jeukt het voornamelijk. Om gek van te worden. Heb het idee dat er ook bulten zitten (aambeien?). Daarom ben ik een paar dagen aan het smeren geweest met Purol, om het soepel te houden.. Het vervelende is, dat de jeuk zich inmiddels lijkt uit te breiden naar m'n vagina. Het ziet er ook een beetje rood uit. Nu jeukt het hele gebied daar beneden zeg maar... Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts, moet ik deze nu vervroegen? Want hoop niet dat het kwaad kan dat ik er nu al een paar dagen mee loop. En wat denken jullie dat het kan zijn?
Hoi marjo, Het zou inderdaad een schimmel infectie kunnen zijn. Als je er veel last van hebt kan je altijd vragen of de afspraak vervroegd kan worden. laat je huisarts er inderdaad even naar kijken. Imke
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb vanmiddag de poli even gebeld en kan morgen terecht bij mijn gyn..