Paar vraagjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nique36, Oct 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nique36

nique36 Actief lid

Oct 4, 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Hoi,

Ik heb een paar vraagjes, waar je me hopelijk antwoord op kunt geven. Ik ben nu 16 weken en 1 dag zwanger. Ik heb last van een veels te lage bloeddruk 95 over 65 maar daar schijn je niks tegen te kunnen doen. Ook val ik af in plaats dat ik bijkom en heb het idee dat je nog steeds niet aan mijn buik kunt zien dat ik zwanger ben.

Verder heb ik veel afscheiding (helder) en lijkt het alsof er een soort "steen" heel diep ergens in mijn onderbuik ligt.

Alvast bedankt voor het antwoord. :oops:

Groet Monique

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Monique,

nou, je bloeddruk is niet veel te laag hoor, maar gewoon mooi aan d elage kant. Niet erg, maar juist gezond voor jou en voor de zwangerschap!
    Afvallen in de zwangerschap komt vaker voor, het is niet erg, als je gezond en genoeg eet, kijk eens op www.voedingscentrum.nl wat je nodig hebt als je zwanger bent.
    Dat gevoel van druk onderin je buik is normaal.
    Bij de ene vrouw zie je pas wat als ze 24 weken zwanger is, bij de ander al bij 8 weken. geen probleem. Aan de buitenkant kun je nooit zien hoe ver iemand zwanger is, zelfs wij als verloskundigen niet!

Mirjam

Share This Page