Steekjes bij hoesten/niezen

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Oct 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Bij mn eerste zwangerschap had ik dit ook, en het jaagt me de stuipen op het lijf! Ik hoest net, en krijg een duidelijke steek in een eierstok (zo voelt het) dan voelde ik het langzaam weggaan en als ik nu hoest voel ik niets meer? Wat kan dit zijn?

2. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

Apr 26, 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi Nouky
    Daar heb ik ook last van.
    Ik denk dat het komt omdat de baarmoeder ed aan het veranderen zijn.
    Ik voel het alleen onderin mijn buik.
    Maar ik maak er niet zo druk om.
    Als je het niet vertrouwd bel je toch even naar de vk.
    Die kan je vast gerustellen.
    Veel sterkte ermee het doet best zeer he?
    Liefs

3. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Ik had laatst een x idd een flinke steek toen ik moest niezen, schrok me helemaal lam!
    Maar denk ook dat het met het groeien van de bm te maken heeft enzo!

4. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

Mar 4, 2007
    233
    0
    0
    onderwijzeres
    Erpe-Mere
    Ik heb dat ook. Bij het niezen of hoesten. Heb tegenwoordig al de reflex om m'n buik vast te houden als ik moet hoesten en dan heb ik het niet.
    Ik heb het ook als ik op m'n rug lig en moet lachen. Verschrikkelijk en trekt dan na enkele seconden weg.
    Zou eigenlijk ook eens graag weten wat dit is...

groetjes...

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Denk dat dit echt bandenpijn is.
    Ik had het laatst nog in een overvol restaurant, toen ik me verslikte en daardoor een hoestbui kreeg, met verschrikkelijke steken in m'n buik dat ik tranen in m'n ogen kreeg! Verschrikkelijk zeg. Maar meestal trekt het wel snel weg gelukkig.

6. Niet meer actief

Ik moest gisternacht veel hoesten, en verging ook zowat van de pijn in me onderbuik, en een paar tellen erna is het weer weg.
    Mij is ook verteld dat het bandenpijn is.

7. Niet meer actief

Dankjewel! Ben zeker gerustgesteld nu, ben ondertussen al paar dagen verder en voel me ook niet abnormaal dus denk dat beebje nog mooi in zijn/haar nestje zit :)

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ja, ook ik had dat laatst. En ik was erg verkouden, dus regelmatig niezen. En dan idd het idee dat je je buik vast moet houden :).

9. Niet meer actief

Vannacht had ik het zonder niezen of hoesten, maar dan venijnige prikjes in een eierstok. Nu is het weg.

10. ikkuh

ikkuh Actief lid

Sep 3, 2007
    278
    0
    0
    ja hoor ik ook ik krijg een soort spierpijn gevoel..wel raar..maja

11. friendly

friendly Fanatiek lid

Aug 15, 2006
    2,067
    0
    0
    Ik heb er (vooral) de laatste dagen ook erg last van. Bij hoesten/niezen maar ook als je even rustig zit of ligt verneem ik het heel goed. Alles is aan het trekken en zeuren. kan niet zeggen dat het een lekker gevoel is, maar voel nu wel dat er echt iets gebeurd en dat biedt weer een vorm van geruststelling. Heb vaak lekker iets warms op mn buik en dat verlicht zeker. Meer kun je niet doen, het hoort er gewoon bij.

Liefs Friendly

Share This Page