Hoihoi, Wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Nu heb ik wel een zwangerschaps kalender van week tot week voor allerlei weetjes maar ik ben eigenlijk op zoek naar een boek. Ik weet er helemaal niks over dus vandaar leek me een boek wel handig. Een boek voor mij: Liefste week per week waar je aan moet denken Wanneer verloskundige, wanneer baby uitzet, groei per week enz enz (Mag ook per dag) En ik zoek een boek voor de papa: Liefst kort en makkelijk geschreven puur en alleen De groei van de baby en veranderingen bij de vrouw. Wie kan me hieraan helpen? Heb natuurlijk bij Bruna en bol.com al gekeken maar Bruna moet besteld worden en bol.com is me niet helemaal duidelijk welke leuk zijn. Mijn vriend gaat namelijk niet een super dik boek lezen maar wel als er per week de belangrijkste dingen in staan.
Ik heb voor mijzelf toen het 9 maanden dagboek gekocht van Pauline Oud en voor mijn vriend heb ik het boek 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun. Het 9 maanden dagboek kan je dus dingen in bijhouden, staan lijstjes waar je aan moet denken/informatie en kan je foto's in plakken van de groei van je buik. Het boek van Kluun vond ik zelf ook erg leuk om te lezen en is op een luchtige en humoristische manier geschreven. Vind het beide aanraders
Thnx ! Help ik heb mijn vrouw... Lijkt me niet echt geschikt aangezien mijn man onvruchtbaar is. Maar iig thnx voor je berichtje. Ik ga sws het boekje van Pauline oud halen. Al is dat meer een dagboek. Wel hele leuke boekjes heeft ze trouwens. Heb haar aftelkalender, en zwanger / niet zwanger. Dus dese ga ik halen ! 👍
Hij gaat echt geen boek lezen hoor! Leuk bedacht maar ga gewoon met hem in gesprek erover en vertel wat jij gelezen hebt.
hey ik vind voor mannen dit boek erg leuk! https://m.bol.com/nl/p/zo-doe-je-dat-papa/1001004011542685/ simpel kort veel plaatjee en met humor (en de prijs is ook nog leuk! )
oh gevonden! alleen staat maar 1 pagina in over de groei. verder staat er een hoop in van hoe ga ik om met mijn zwangere vrouw tot wat doe ik met de baby
Ik ben gaan kijken op de boekenafdeling van de kringloopwinkel. Scheelt ook in prijs en als het boek dan in de kast beland is dat ook niet zo erg.
Wij kregen bij eerste bezoek aan aan verloskundige een tasje met diverse spulletjes en de grote geboorte gids cadeau. Daar staat het allemaal heel duidelijk...
Ik heb van m'n schoonzus trouwens t boek van mvm gekregen dat n paar jaar geleden uitgegeven is, 9 maanden dagboek en idd t boek van kluun
Ik vind 'veilig zwanger' en 'veilig bevallen' erg fijne boeken. Niet per week maar wel veel info. Mijn man heeft 'papa worden voor dummies' gelezen
Thnx allemaal voor de reacties. Ik ga vanavond nog eens rondkijken op internet. Er is zoveel indd. En jawel, mijn vriend interesseerd zich er heel erg in hoor. het is voor ons allebei nieuw en hij wil ook wel weten hoe alles in z'n werk gaat
Hier het "zwangerschapsboek voor mannen" uitgeverij snot. Erg leuk boek per week staat alles beschreven. Echt een aanrader!
Hier heeft manlief ook het boek vader worden voor dummies gekregen. Hij leest normaal nooit boeken, maar hier leest ie wel regelmatig in. Het is duidelijk beschreven en er staat veel in over de veranderingen die hij bij zijn vrouw kan verwachten en hoe de baby in haar buik groeit en ontwikkeld. Verder staan er ook dingen in over na de bevalling, dat is ook wel handig Het is voor ons ook de eerste zwangerschap en hij is ook super geïnteresseerd (gelukkig) en hij was erg blij toen hij een beetje duidelijke informatie kreeg die volledig gericht was op informatie voor de man! Edit: wat ik vooral heel fijn vindt aan dit boek is dat ze ook proberen te omschrijven hoe de vrouw zich voelt in dit alles, zoals dat de vrouw de laatste weken steeds meer moeite krijgt met alles doen omdat ze ineens een dikke buik heeft. Of dat de vrouw ineens kan gaan huilen en dat het dan niet perse iets is wat hij heeft gedaan
Ik ben supertevreden van dit boek: ik-ben-zwanger- Per maand geeft het een antwoord op allerlei vragen, erg praktisch. Van kledij tot gezonde tussendoortjes, babyuitzet, lichamelijke vragen, enz... Aanrader!