Even heeeel hard duimen ...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Krisstel, Nov 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hey Meiden,

Willen jullie ook met mij meeduimen ;) Aankomende woensdag kan ik testen (14 dgn na mijn eisprong) of ik zwanger ben en vind het echt super spannend. Heb geen verschijnselen dus ga er eerlijk gezegd vanuit dat ik ongesteld wordt, maar hoop het natuurlijk niet. :D
    Mijn man is over 1,5 week jarig, en ik heb hem vandaag wijs gemaakt dat ik ongesteld ben geworden...want het lijkt me zo leuk, dat mocht het echt zo zijn, dat ik dat als zijn verjaardagscadeau kan geven. Misschien wel een beetje gemeen.. :oops: heb het boek 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'...zou dan een mooi moment zijn :D
    Duimen jullie mee?

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hey spannend zeg, het lijkt me zeker het mooiste kado wat je kunt geven. :)

Ik ga zeker voor je duimen voor een posi test woensdag!

Liefs wolly :)

3. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Ik zal ook voor je duimen, vind het ergens wel grappig om op die manier hem even voor de gek te houden, nu maar hopen dat je ook ineenkeer positief test.. bij mij in iedergeval nog geen positieve test..

duim duim duim!

groetjes
    Bambie

4. Krisstel

Lijkt me ook super...maar aangezien we nog maar in de tweede ronde zitten ga ik er zeker niet vanuit. Wel zielig...hij was de hele dag echt een beetje teleurgesteld...
    @Bambie...spannend...hopelijk blijven ze weg en heb je ook gauw een positieve test!

5. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Ik ga in iedergeval voor je duimen, gewoon positief denken, dat helpt zeggen ze toch? dus positieve gedachten!

en wel laten weten woensdag hé? Ik mag van mijzelf pas volgende week vrijdag of zaterdag weer testen, anders wordt ik er zelf een beetje maf van :)

groetjes Bambie

6. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

Apr 26, 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi Krisstel
    Nou ik zou ook voor je duimen dat je een positieve test in je handen hebt woensdag.
    Het is je gegund.
    Liefs

7. Krisstel

Pfff wat is wachten toch frustrerend..de vorige keer was ik 10 dgn na mijn eisprong ongesteld..zit nu al bijna op 12 dgn..

Gelukkig morgen weer werken..afleiding!
    @Bambie...kan je echt zolang wachten?

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    duimt heeeel erg hard!

9. Krisstel

Haha duim maar iets zachter... ;)
    (bedankt me later dat ik beter een andere titel had kunnen kiezen hihi :D )

10. Kitty

Kitty Actief lid

Nov 10, 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik herken het meteen dat je hem op een originele manier wil verrassen en daarvoor eventjes moet liegen. Ik hoop dat ik met sinterklaas aan iedereen een chocolade ventje kan geven met een fotootje van een positieve test erin ! Maar aangezien ik in ronde 1 zit lijkt dit erg onwaarschijnlijk ! Wie weet, misschien is het in een paasei eerder realistisch.

Ik duim alleszins met jullie mee

Kitty

11. Niet meer actief

duim voor iedereen die mag testen!

12. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Duim duim duim duim duim!
    Hopelijk test je postitief, spannend hoor!

Miek

13. Krisstel

@Kitty...jaaa wij hopen ook met sinterklaas goed nieuws te kunnen vertellen. Dus snap je wel ;)

Vind het echt super spannend...mijn temperatuur is nog steeds hoog en nog geen druppeltje bloed te herkennen. Wel veel steken in mijn onderbuik....dus wie weet komen ze eraan.... :evil:

14. noukie

noukie Bekend lid

Jan 31, 2007
    891
    0
    0
    laten we het niet hopen krisstel

15. Krisstel

Nee hoop het ook niet...wordt eigenlijk altijd 's nachts ongesteld..als ik het morgenochtend nog niet ben ga ik toch stiekem een testje doen :oops: want ben morgenochtend alleen en heb toch nog drie testen liggen ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    succes! En ik duim ook mee hoor (zachtjes..geen beebjes losschudden natuurlijk... ;) )

17. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    hoi Krisstel

euhm... nee ik kon niet wachten :oops:, maar wel weer negatief getest, wordt er eigenlijk een beetje moedeloos van... nu al...

heb zoiets van of ik wordt nu ongi..of niet, maar het zou lekker zijn duidelijkheid te hebben.....

Maar ik moet maar eens met ochtendurine gaan testen denk ik, volgens de assistente van de huisarts (die ik eigenlijk om een andere reden aan de telefoon had) is ochtend urine beter..

dus dat ga ik dan maar doen ergens deze week, ik kan me bijna niet voorstellen dat hij dan ineens positief gaat worden, maar ja je weet nooit..

en heb jij "stiekem" al getest?

groetjes
    Bambie

18. Krisstel

@Tezz...bedankt..;)
    @Bambie...wat irritant zeg..je kan inderdaad beter zekerheid hebben..wanneer ga je weer testen?
    Ik ga 'stiekem' morgenochtend testen als ik tenminste niet ongesteld wordt vannacht.

19. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    ben benieuwd......laat je het "stiekem"even weten? :rolleyes: ;)

ik duim voor je hoor!

Ik hoop voor mijzelf dat ik het kan laten om morgenochtend te testen... ik heb er nog 1 liggen, maar ben zo bang weer teleurgesteld te worden... dus ik zie wel... (denk dat ik het toch niet kan laten..)

duimduimduimduim voor ons!

welterusten voor zometeen.. en hopenlijk met goed nieuws morgen!

groetjes
    Bambie

20. Krisstel

Pfff vannacht slecht geslapen (misschien onbewust de zenuwen). Vanmorgen niet ongesteld, een omhooggaande temperatuur maar wel super buikpijn en moest echt rennen naar het toilet (dan snappen jullie vast wel wat er aan de hand was) :oops:
    De test was helaas negatief...misschien te vroeg, misschien niet zwanger..dus maar weer afwachten...waarschijnlijk tot vrijdag.

Share This Page