Goeiedag Ik ben een beetje radeloos dus vandaar dat ik mijn vraag hier maar neer gooi. Ik heb zaterdag een smiley gehad op de clearblue ovulatie test en sinds maandag avond ontzettend pijn aan borsten en tepels. Nu las ik dat dit vaak gebeurt door progesteron. Nu denk ik me eisprong gehad te hebben doordat ik hier zo last van heb alleen heb ik dus geen temperatuur stijging gehad. Kan ik gewoon me eisprong gehad hebben zonder een stijging? Dat het temperaturen bij mij niet goed werkt? Want waar komen anders die klachten vandaan? Groetjes kim2306
Hoi Kim2306, je kunt een eisprong hebben gehad zonder dat je die aan je temperatuur hebt gezien. De klachten kunnen passen bij een bevruchting, maar zou wel snel zijn. Je kunt de klachten ook van de progesteron hebben of van je zwangerschapswens. Ik zie dat je bijna kunt testen. Ik duim met je mee! Groetjes Brigitte
Super bedankt voor u antwoord gisteren getest in een opwelling en een licht streepje zichtbaar maar vandaag weer wit dus misschien toch geen eisprong gehad en dat deze reageert op een eisprong