nu we besloten hebben om een kindje te willen voel ik me heel vreemd. het is pas sinds gisteren dat we het hebben besloten. het kwam voor mij onverwachts, maar mijn vriend heeft er al weken aan gedacht en over nagedacht. Maar nu voel ik me heel onrustig en zenuwachtig en vreemd nu ik gestopt ben met de pil.. is dit normaal? hebben jullie dit ook gehad? en gaat dit snel weer weg want word nu al gek van mezelf.. mischien omdat het pas net zeker is.. ik ga vanmiddag foliumzuur halen. En hopen dat alles goed gaat komen en snel gaat lukken bij ons
Welkom Ja ik had dit ook. Wilde zelf al een hele tijd kinderen, maar mijn mannetje nog niet. Toen het moment kwam dat hij zei dat ik 'wat hem betreft wel direct met de pil kon stoppen' ipv wachten totdat ik 30 werd, gaf het toch een raar gevoel. De eerste maand ben ik er ook verschrikkelijk veel mee bezig geweest. Heel onwerkelijk. Zit nu in mijn 2e ronde en 5/5 is mijn NOD, dus speelt nu wel weer erg op. Maak er in ieder geval een leuke tijd van en erg veel succes. Groet, Sjaak
Hallo, Ja ik herken dit wel hoor, ik voelde me de eesret paar dagen ook altijd heel apart, alsof je voelt datje nu ineens pas kinderen kan krijgen ofzo,of dat je nu vruchtbaar bent, heel apart, maar het wordt minder hoor! Succes he, hoop dat het snel lukt voor je.
Het voelt zo onwerkelijk.. Zo vreemd. Ook zeker omdat ik dit nooit had verwacht van mijn vriend. Ik wilde al kinderen maar hij zei altijd nee absoluut niet. En ineens.. Hij heeft er al weken over lopen denken en alles uitzoeken. Hij zei voor de grap, mijn vadergevoelens komen boven.. dat zeggen ze toch wel is dat je die krijgt.. hihi Ik voel me zo vaag, onrustig, zenuwachtig. Ik kan mijn ei niet kwijt.. vermaak me nergens mee.. ben op me werk maar de tijd gaat zo ontzettend langzaam..
Ja hoor, ik herken dat zeker. Lijkt me ook heel normaal om je even "raar" te voelen. Je geeft de toekomst en je leven met het stoppen met de pil toch een heel andere richting/dimensie. Niet raar om daar toch even bij stil te staan. Wij besloten vorig jaar om voor een baby te gaan. Toen was ik 43....is toch even oeps hoor. En slikken.... Succes!!!!!
Ja hoor, ik herken dat zeker. Lijkt me ook heel normaal om je even "raar" te voelen. Je geeft de toekomst en je leven met het stoppen met de pil toch een heel andere richting/dimensie. Niet raar om daar toch even bij stil te staan. Wij besloten vorig jaar om voor een baby te gaan. Toen was ik 43....is toch even oeps hoor. En slikken.... Succes!!!!!
Ik ken het ook! Je hebt een soort geheimpje, hihihihi ik moest de hele tijd giegelen.. spannend is het gewoon! groetjes
Ja het is inderdaad een geheimpje, want niemand in onze omgeving mag er nog iets van weten. We hebben besloten niks te vertellen tot ik zwanger ben. Het lijkt me zo leuk om die gezichten dan te zien.. Kato, ben jij al een jaar bezig bijna? Ik zei tegen mijn vriend het kan wel een jaar duren voor je zwanger kan raken. Hij zegt zo lang????? Nou dan gaan we maar vastt oefenen.. haha Maar dit onrustige gevoel is echt erg. Ik zou het zo graag van de dake willen schreeuwen, hopen dat ik over een paar weken snel word en dan gelijk al zwanger raak.. Dat zou zo gaaf zijn!! Het idee allemaal al...... *zucht*
hihihi niks geks aan hoor Ik was ook zo in het begin.. helaas ben ik al onderweg naar ronde 10 en moet ik steeds minder giegelen hahahahha
Nou voor mij niet hoor, ik wist altijd al dat ik kinderen wilde! Toen we in september trouwden, hebben vriendinnen van me een weddenschap opgezet of ik een jaar later een baby zou hebben of zwanger zou zijn, hahahaha .
ok al zo lang?? pfff ik hoop echt niet dat het zo lang duurt... 2 kennissen van mij zijn beide in 1 keer zwanger geraakt. dat is heel snel zeker? maar komt ook niet vaak voor zeker?
idd. ik vond het in het begin (eigenlijk nog steeds wel) heel moeilijk om een geheimje te hebben. nou weten ongeveer 3 vriendinnen het en m'n vriendje (die wilde het eigenlijk niet weten omdat hij er dan ook nerveus van werd) Het gaat steeds gemakkelijker om je mond te houden. maar die eerste maand... Vooral alle gevoelens lijken ineen in het dubbel zo leuk of juist vervelend. En de sexuele lusten, die wist de pil naar mijn gevoel echt te remmen, haha.
dat gevoel had ik ook toen ik stopte met de pil ik voelde me zo raar ik kan het eigenlijk helemaal niet beschrijven. en aangezien mijn NOD er aan zit te komen komen die gevoelens weer terug.
ow jee. haha dan staat me nog wat te wachten... haha pff ect erg die zenuwen enzo.. haha maar ja zal wel weer over gaan hoop ik. mijn collega zijn vrouw was pas na 2 jaar zwanger.. dat is pas lang.. hij weet van niks hoor. maar het het zo maar onopvallend gevraagd.. maar het kan dus ook binnen een maand al raak zijn..?
tja waar ligt het allemaal aan.. het moet allemaal goed in elkaar passen zeg maar.. wist je dat je per keer maar 15 tot 20 % kans hebt om zwanger te raken?
zo weinig???????????????????? pfffff lekker zeg... je moet precies goed gokken met klussen zeker?? war hangt het nog meer allemaal vanaf dan? sorry van mijn vele vragen..