Ik ben bijna 25 weken zwanger. Helaas kan ik niet meer werken door extreme vermoeidheid. Als ik wel doorzet dan val ik om en /of krijg ik erge maag / darmkrampen. Dit mag ik dus ook niet meer doen. Kan het nog beter worden? Ik vind het thuiszitten en in bed liggen echt niets. Hopelijk zijn er succes verhalen? (Hb met 12 weken op ondergrens, ferritinewaarde -ijzer was heel goed met 19 weken. Bloeddruk laag)
Zou je ijzer nog een keer laten testen. In combinatie met een lage bloeddruk kan je je ellendig voelen.
Pff ik hoop het voor je meid! Zou idd even je hb laten prikken. Als hij met 12 weken op de ondergrens zat kan het zijn dat je er nu onder zit. Ik ben momenteel ook bog onwijs moe en heb ook flink last van een lage bloeddruk. Hopelijk wordt het toch wT minder tzt
Dankje, ik heb de verloskundige gebeld en morgen bloedprikken. En sterkte hajo! Hopelijk voor ons melden er nog mensen met succesverhalen
Helaas geen succesverhaal hier. Mijn bloeduitslagen zijn allemaal heel netjes, maar ook vanaf het begin al ontzettend vermoeid. Als ik een beetje actieve dag heb gehad, slaap ik echt uren achter elkaar (ongeacht tijdstip ).
Hier helaas niet. Ik moet volgende week ook weer mijn hb laten controleren. Met 18 weken was hij 6.8. Ik ben zo snel vermoeid, alles kost energie. Het liefst slaap ik de hele dag.. wie weet ligt het aan je hb? Inderdaad toch even laten controleren.. dan is dat maar uitgesloten
Ik kreeg juist tussen de 17 weken en 30 weken een opleving. Daarvoor en erna erg moe. Het eerste gedeelte was te wijten aan een vitamine D tekort en het laatste gedeelte waarschijnlijk omdat ik 6 weken voor mijn bevalling zat.
Ik heb de laatste paar weken ook juist meer energie dan ervoor, hoop dat het nog even duurt, maar op het laatst zal het wel weer zwaarder worden idd, zeker als er nog een hittegolf langskomt bijv...
Helaas herkenbaar, deze 3e zwangerschap is 1 grote vermoeidheid Nergens een moment nog gehad van, he he nu zakt het af. Af en toe een dag lijkt het wat minder. Bloedwaarden zijn hier ook keurig dus het ligt gewoon aan zwanger zijn icm nog 2 kindjes rondlopen. 's middags (2-3 uurtjes) slaap ik en een flinke nacht maar de rest probeer ik wakker te blijven
Hier ook aan het wachten tot de energie terug komt. Over de bloedtest geen feedback gekregen, vergeten naar te vragen maar zal wel goed zijn? Wel een bloeddruk van 90 over 60. Helaas deze week super slechte nachten gehad én dit verlammende weer natuurlijk.. Maar ik klaag niet! Ons kindje doet het goed en lag (wéér ) te stuiteren als een pingpongbal op de echo.