Afscheiding

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Maartjex, Dec 10, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maartjex

Maartjex Niet meer actief

Hallo!

Wij hebben zondag en dinsdag seks gehad, dinsdagmiddag was de ovulatietest positief. Fingers crossed!

Nu had ik gister het gevoel dat mijn schede echt ‘dicht’ voelde, hoop dat jullie dit herkennen, kan het niet anders omschrijven haha.
    Vanmorgen bij het afvegen bij het toilet had ik dikke afscheiding, bijna korrelig maar geen geur. Verder de hele dag geen afscheiding. Kan dit met een mogelijke zwangerschap/bevruchting te maken hebben? We zijn nog maar 2/3 dagen verder dan de eisprong.

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Is normaal na eisprong had ik ook elke keer :) je kunt nu echt nog niet weten of je zwanger bent, echt nog even geduld hebben dus!

3. Maartjex

Thankssss! Nooit eerder gehad, dit is de eerste poging maar wel 6 maanden gestopt met anti-conceptie.

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Heel veel succes! Hopelijk is t snel raak!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,927
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Je eisprong was waarschijnlijk donderdag, dus gisteren (vrijdag) had je die afscheiding.
    Na 1 dag merk je nog helemaal niks van een zwangerschap.
    Of er een bevruchting is, kan je lichaam namelijk niet weten tot er een innesteling is geweest.
    De innesteling gebeurd veelal rond 7 dpo, maar kan op zijn vroegst pas op 4 dpo zijn (en dat is al erg vroeg).

Succes in de wachtweken.

6. Maartjex

Dankjewel. De ovulatietest was woensdagochtend alweer negatief dus wellicht een snelle eisprong?

Attached Files:

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,927
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Een negatieve ovulatietest betekent niet dat je ei al ggesprongen is ;).
    Het betekent alleen dat je piek voorbij is en de eisprong 1-2 dagen na de piek komt.
    In jouw geval zou ik uitgaan van donderdag je ei (omdat je lh piek dinsdagmiddag was).

Share This Page