hallo allen, ik heb even een vraagje. sinds ik zwanger ben verlies ik best veel afscheiding. dit is een beetje lichtbruinig van kleur.. weet iemand of dit normaal is..? ik denk zelf dat het geen kwaad kan, maar wil toch graag even een bevestiging alvast bedankt!
Dat je met je zwangerschap veel afscheiding heb is heel erg normaal. Ik heb het nu ook al. Niks om je druk om te maken. Maar als jij je niet zeker bij voelt en de kleur wordt anders dan zou je met je vk kunnen bellen.
tjah,, de kleur... ik heb nooit echt last van afscheiding gehad.. omdat ik altijd de pil nam.. de afscheiding die ik nu he is heel licht bruin.. weet iet of het normale kleur is
Ik heb zelf altijd een geel/witte afscheiding. Met van die "snotjes" erbij. Gewoon aanzien je kunt altijd nog aan de bel trekken als je het niet vertrouwd.
Het kan oud bloed zijn maar als je het niet vertrouwd gewoon ff de vk bellen. Daar zijn ze voor. Succes, Liefs nance158
Ja bij mij ook. Bij mij zin het echt de bloedingkjes die ik door het minste of geringste krijg. Ach zolang het niet lang duurt of dat het veel is maak ik me zorgen.
ik had er ook veel last van de eerste weken (echter wel gewoon wit) maar nu trekt het gelukkig een beetje weg. Liefs
ik heb er nu nog steeds last van geen bruine maar gewoon witte afscheiding als je het niet vertrouwt inderdaad even je verloskundige of gynaecoloog opbellen
he ja, bah, ik heb ook afscheiding. Ik voel het mee en dan lopen, bahbah (ben dan meteen bang dat het bloed is, domme muts ben ik) Ik ga er maar vanuit dat het er bij hoort. Heb geen jeuk ofzo.. Succes ermee! Taliaa ps ik draag express geen inlegkruisjes, mijn ervaring is dat dat juist gaat stinken en irriteren. Dus gewoon wat vaker schoon ondergoed aan(wat een onderwerp he?)
Volgens mij is het heel normaal om tijdens de zwangerschap meer last van afscheiding te hebben, alleen de kleur hoort wel gewoon wit te zijn of doorzichtig en niet te stinken of iig vies te ruiken...anders kan het duiden op een schimmel dacht ik en dat het licht bruin is? ik zou zelf wel de VK bellen.
hey, bedankt voor de commentaren! ik moet maandag voor de eerste x naar de gyn. dan kan het meteen even vermelden.