ik ben nu 39 wk,en heb nogal last van witte vloed-achtige afscheiding,zou dit een teken kunnen zijn dat de bevalling dichtbij is?
Ik ben ook heel benieuwd naar het antwoord. Ik verlies al weken slijm met soms wat kleine propjes/slierten. Zoveel dat ik me afvroeg hoe groot zo'n slijmprop eigenlijk is ! Maar nu las ik dat de prop ook steeds weer wordt aangemaakt. Maar goed, de witte vloed (vruchtwater?) wordt wel steeds erger dus ik ben wel benieuwd. Bij de eerste ben ik overigens de nacht voor ik ging bevallen wel veel roze / rood slijm verloren. Tis ook een beetje vervelend he, steeds dat staren in je onderbroek! Zeker omdat je best vaak naar de wc moet. Tenminste, ik kijk steeds in de hoop bloederig slijm te zien!
haha hier dus nog zo 1!steeds als ik wat voel gelijk kijken op het toilet! ja ik ben ook benieuwd naar t antwoord....
witte afscheiding zegt volgens mij niet zoveel. Ik verloor op de dag dat de bevalling begon 's ochtends wel wat bloederig slijm.
update: Ik heb nu weeen,om de 5 minuten....wellicht lichte,krampen,maar toch,dus misschien was t toch een voorteken!
Hier vannacht ook wat roze afscheiding verloren en een klein beetje vruchtwater. nu behoorlijke "krampen" maar ze zetten nog niet door. VK rekent eht als gebroken vliezen en nu moet het binnen 24 uur op gang komen anders naar het ziekenhuis. Dus, ik hoop op PIJN!
spannend zeg! wens jullie beiden een vlotte bevalling toe. dat deze maar snel mag komen (en voorbij mag zijn )
Spannend joh, suc6 ermee... Die afscheiding zegt niks zolang hij wit is inderdaad dacht ik. Groetjes Catheleine
Ik ben de slijmprop aan het verliezen, aangezien er van alles open begint te staan daar (en cm of 3) en bij mij ziet het er een beetje uit als sperma wat te lang in je doos heeft gezeten. Weet niet of je dat kent dat je na de sex een uurtje bent blijven liggen en dat er dan zo'n grote snottebel uit je doos hangt op de wc (beetje rare uitleg). Zo ziet het eruit, heel slijmerig en dan met kleine stukjes bloed of draden bloed erdoorheen.
Bij mij vloeide er vanochtend ook wat spierwitte afscheiding.... toen k dit voelde vloeien dacht ik aan vruchtwater..maar k weet eigenlijk helemaal niet hoe vruchtwater eruit ziet..is het transparant of niet? Omdat dit mn eerste is, is t elke keer ff schrikken als ik iets voel wat k niet eerder heb gevoeld..pffff
Wat herkenbaar allemaal Ik heb er sinds twee en halve week ook last van. Heb eerst mijn slijmprop verloren, twee dagen roze slijm gehad. De dagen daarna alleen maar schoon en wit slijm. Ik had het aan de verloskundige gevraagd en die vertelde mij dat ik waarschijnlijk wat ontsluiting heb omdat mijn slijmprop weg is. En dat dan witte slijm gewoon uit je baarmoeder komt maar dat geef niks omdat de baby nog netjes achter het vlies zit. Ik ren ook constant naar de wc, denk nou gebeurd het haha. Is mijn derde maar bij de andere twee nooit gehad, dus blijf onzeker en onvoorspelbaar wanneer het nou begin. Succes meiden we zijn dicht bij de finnish
Gister voelde ik opeens een plas in mijn onderbroek. Ik rende naar het toilet en zag dat ik behoorlijk wat witte slijm was verloren. Weet niet wat het betekent?
Dit is idd allemaal zooo herkenbaar. Ben dus niet de enige die bij elk steekje/ krampje denkt oje. En bij elk bezoek aan toilet denk van he is dat normaal? Haha ik dacht echt Manon doe nou eens een keer normaal. Ik werd al gek van mij zelf.
Misschien dat je een gedeelte van je slijmprop bent verloren. Het zegt nog niks hoor het kan nog best even duren. Je lichaam is bezig met de voorbereiding denk ik. Succes straks met de bevalling.
Ik heb sinds gister ook erg veel slijmslierten die ik verlies! Alleen heb ik nog geen spoortje van bloed gezien... De slijmslierten die ik verlies zijn een beetje wit en glazig van kleur! Ik wacht het allemaal wel af ik ga in ieder geval nog nergens van uit want ik voel verder niks!