hoi dames Ik ben nu als het goed is na drie miskramen voor de vierde keer zwanger,, ben zo blij... alleen ik hoor iedereen over afscheiding tijdens de zwangerschap en iedereen heeft het over witte afscheiding maar bij mij is het een beetje donker geel andere keer weer wat lichter.. Wat kan ik ermee moet ik de dokter bellen...11 aug moet ik voor de eerste echo? hopelijk hebben meer dames het gehad?
Hoi, Ik heb dat ook gehad in het begin...spannend vond ik dat na 2 miskramen...maar je ziet aan mijn banner dat t allemaal goedgekomen is! Als je t niet vertrouwd gewoon ff je verloskundige bellen, zij zal je vast gerust kunnen stellen... T kan namelijk ook donkerder zijn door de innesteling! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En probeer te genieten!
hoi.. JA ik probeer ook te genieten maar heb wel zo een gevoel van eerst meer het hartje zien kloppen volgende week maandag dan heb ik meer rust... ik heb in de vorige zwangerschappen niet die afscheiding gehad vandaar die angst..nog een week geduld dan ben ik als het goed berekend is ongeveer 7 wkn zwanger.. en ik heb trouwens geen contakt met een verloskundige meteen de gyn en ziekenhuis
Hoi Lucinda. Wat lijkt me dat verschrikkelijk.En nog wel 3x over. Ik heb ook met die afscheiding gezeten.Las, en hoorde ook dat je meestal witte afscheiding had tijdens de zwangerschap. Ik had weinig afscheiding en dat was ook niet wit.Beetje gelig.Heb er ook mee getobt. Bij mij is het allemaal gelukkig goed gekomen.Denk nu maar zo:ieder lichaam is anders. Als je het niet vertouwd zou ik de ha bellen,spanning is natuurlijk ook niet echt gezond. Ik hoop dat je een goede zwangerschap tegemoet gaat.Veel succes. groetjes Eva
Ik heb dat ook gehad op het begin en ben bijna op het eind heb ik het weer zal er wel bij horen denk ik
ik kan inderdaad de ha bellen maar dat vindt ik zoo een .... ben nu voor de vierde keer zwanger iedere keer testen ik thuis positief en bij hem nega..en dan keek die assistente me zo aan van HElaas niet zwanger en dan was ik zo zeker van me lichaam iedere keer na een echo belde ik hun mooi op zo van lekker wel zwanger goede kwaliteit testen hebben jullie kijk dat het een keertje gebeurt maar drie keer,,,nu nog maar een weekje wachten en hopen op een klopend hartje,, denk niet dat ik het nog een keer aan kan