pijnlijke borsten in de nacht

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sweetlakecity, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hoi.
    Ik heb pijnlijke borsten in de nacht. Als ik wakker wordt dan trekken ze zo erg. Lijkt wel alsof ze dan groeien. Om gek van te worden.
    Als ik naar de wc moet en opsta dan wordt het alleen maar erger.
    Overdag als ik een bh draag heb ik nergens last van.
    Moet ik in de avond er ook maar een dragen?
    Kan niets terug vinden in mijn boeken over zulke pijnlijke borsten in de nacht alleen maar als ze heel groot zijn dat je dan een bh bij het slapen moeten dragen ter ondersteuning.

iemand met een helder advies. :oops:
    x

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

welkom :) daar hou je denk ik nog wel even last van ik heb 2,5 week niet fatsoenlijk kunnen slapen ook toen ik een week of 7 was .

3. Sweetlakecity

agggrrrrrr
    en mensen maar zeggen goh jij ziet er moe uit.
    Zou het mogen met een sport bh?
    Heb jij er niets aan gedaan blusvrouw?
    Heb de vraag ook bij maart mama's neergezet maar dacht...hee er zijn veel ervarendere vrouwen hier. ;)

4. pippilotte

pippilotte Actief lid

Yep, me to!
    Ik slaap inderdaad met een BH!
    Wat zeg ik... mijn BH en ik zijn onafscheidelijk.
    Wordt gek als ik hem niet draag!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb omdat het moeilijk werd overdag een meegroei bh aan gedaan maar s'nachts heb ik geen remedie gevonden zelfs een bh tijdens het slapen helpt niet een koud was handje wilde wel. helpen maar voor even.ik ging liggen en dan gewoon niet meer bewegen dat hielp al eneige bij mij :)

6. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik droeg in die periode een lekker naadloos topje van de hema... zit niet zo irritant als een bh met beugels enzo, maar geeft toch de nodige steun (mits je niet cup d of meer hebt tenminste)

7. Sweetlakecity

ik slaap altijd in naadloos topjes.
    Werken tot op heden niet
    ga vanaaf proberen te slapen met een sport bj

8. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ik heb ook zo last van mijn borsten, zelfs overdag als ik eraan kom, maar zodra ik 's avonds mijn bh uit doe is het super erg. Maar ik slaap tot nu zonder bh, kan niet meer op mijn buik slapen, dat is niet meer te doen, maar voor de rest gaat het nog, dus zolang het gaat doen we dat ook, want met bh slapen is ook geen pretje.

9. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    ik heb ook een 'topje' gedragen in mijn vorige zwangerschap, dat scheelde echt. Tot nu toe houd ik het nog uit zonder, maar vannacht begon ik al te twijfelen (maar ja, met die hitte zat ik ook niet op extra kleding te wachten...)

10. jojo8

jojo8 Actief lid

Jul 15, 2007
    445
    0
    0
    ik heb meestal savonds geen bh aan en vind dat erg fijn, nu ook nog haha! maar moet wel zeggen, als ik m net uit doe zijn ze behoorlijk gevoelig. maar een sloggi is ook fijn. alleen is die van mij bijna te klein...

11. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    ik heb gewoon een sport bh gehaald bij de hema (al in week 5 kon ik niet meer zonder) en ik slaap er echt heerlijk mee! wel eentje nemen die geen beugels en gekke fratsen heeft. ik hebb er echt geen last meer van en ik heb ook het idee dat mijn borsten mooi blijven erdoor ;)

12. Sweetlakecity

heb nu geslapen met een sport bh.
    Wat een verlichting!
    Trekken doen ze wel maar niet zo erg meer als ik opsta om te plassen (4x per nacht zucht)

13. shanice81

shanice81 Actief lid

May 15, 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    heb ik ook last van en als dan mijn vrien er per ongeluk tegen aan stoot omdat meneertje het liefst helemaal tegen me aankruipt s'nachts,.dan sla ik in een reflex van me af hahah,.overdag heb ik er weinig last van als ik een bh aan heb ,.achja je moet er wat voor over hebben he ;)

14. Keiko

Keiko Actief lid

Jul 28, 2008
    497
    0
    0
    Had ik ook de eerste weken, heel verschrikkelijk. Ben een strakke bh gaan dragen 's nachts en dat verlichtte de pijn aanzienlijk.
    Sportbh klinkt goed.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meiden, zo herkenbaar! Ik had hier de eerste paar weken ook ontzettend last van. Vooral met opstaan, dan gaan je borsten weer in de normale positie zeg maar, nou echt heel pijnlijk! Dus met slapen en snachts eruit was dat geen pretje. Moet zeggen dat het van de een op de andere dag ook ineens over was, geloof rond week 11 ofzo.... succes ermee!

Share This Page