Ik zou vandaag volgens de berekeningen mijn dag van het innsetelen hebben,maar nu is mijn vraag doet een innesteling pijn?Ik had vanmorgen ineens een hevtige pijn i mijn buik die naar een paar min weer wegtrok,kan dit mijn innesteling zijn geweest. liefs melissa
Sommige vrouwen schijnen het te kunnen voelen, ja. Ik heb zelf ook krampen gehad, maar wijtte dat meer aan mijn darmen dan aan m'n innesteling... Wel frappant dat ik een paar weken later zwanger bleek te zijn!
Bij mij was het wel grappig...ik kreeg midden in de nacht onwijs steken in mijn buik...en droomde dat ik aan t bevallen was hihi...hoezo een voorteken
dat is idd een mooivoorteken,ik heb wel vaker zo'n pijn in debuik maar dat is rond de menstruatie en dat duurt nog even ik hoop dat het een innesteling is geweest. Ik vind het zo moeilijk allemaal,ik snap mijn eigen lichaam en geest niet eens mee,ik heb zelfs al gedacht dat ik toch nog even wil wachten...ik wordt een beetje bang denk ik het is ook zo'n grote verantwoording en een grote verandering in je leven.ik wordt gek van mezelf help hihihi liefs melissa