Onze bijna 6-jarige gaat na de zomer naar een andere school omdat wij recent een paar kilometer zijn verhuisd. We willen volgende week een klein afscheidscadeautje voor alle kinderen trakteren in de klas maar ik heb echt geen inspiratie. Het moet niet al te ingewikkeld zijn maar als het kan wel iets wat een tijdje blijft. Iemand leuke ideeën?
Snoep sleutels aan een dropveter en kaartje eraan. Hier had ik er ook nog een leuke sleutelhanger aangedaan maar goed was iets eerder ermee bezig dus op ali besteld toen
Iets wat blijft is wel een lastige, want dan kom je al gauw uit bij goedkope prulletjes. Wat nog opties zouden kunnen zijn: stoepkrijt, bellenblaas, een potlood, pen oid. Maar gewoon een traktatie met een kaartje eraan is ook gewoon leuk.
Klein zakjes met snoepkikkers en dan een kikker gelukspoppetje eraan: https://www.luckytouch.nl/gelukskikkertje.html. Met een berichtje: ik spring er vandoor!
Wij hadden een cakejes gedaan (los verpakt aardbeien variant) dat verpakt met een mini gelpen in een zakje. Hadden zelf nog een mini notitieboekje gemaakt en een topper voor op het zakje. Kan altijd nog makkelijker. Dat was toen voor gr 4
Alles waar op getrakteerd word zoals die prullaria word hier weggegooid Ik zou gewoon op iets trakteren zoals een ijsje ofzo
Hier ook te maken gehad met een schoolwissel, lekker op ijsjes getrakteerd! Wel even met school afgestemd hoe laat etc, was.maar goed ook, want er waren er 3 die de laatste dag trakteerden, allemaal wat anders (te eten) getrakteerd!
Bedankt voor alle reacties. We hebben uiteindelijk gekozen voor wat lekkers te eten Met daarbij een sleutelhanger met een kaartje eraan. Misschien dat sommigen het meteen weg gooien maar de anderen hebben in ieder geval een aandenken aan hem