Jeetje wat heftig... Hopelijk is de behandeling goed gegaan en helpt het als je je medicijnen omgooit! Veel sterkte ❤
Wat heftig zeg, heel veel sterkte en succes. Mijn vader heeft laatst ook een cardioversie gehad, ging allemaal goed en kon dezelfde dag nog naar huis. Gaat nu wel wat beter met hem. Hoop dat dat bij jou ook zo is.
Jeetje zeg....ben er stil van.... Ik hoop dat de cardioversie goed heeft uitgepakt en ze je ritmestoornis vanaf nu goed onder controle kunnen houden! Wat moedig dat je brieven hebt geschreven. Maar ik hoop met heel mijn hart dat je ze nog héééél langggg niet nodig hebt. Sterkte!
Jeetje zeg wat heftig. Dat komt wel even binnen. Ik hoop dat die brieven nog heeeel lang niet geopend hoeven te worden. Duim voor je dat ze je kunnen helpen en dat je nog heel lang van je gezin mag genieten ❤️
Dames ik ben weer thuis. Ritmestoornis is er weer uit. Ze gaan nu de medicatie helemaal omgooien. En ik kom op de wachtlijst voor een ablatie. Blijft wel dat dit geen oplossing is want de vooruitzichten zijn niet super goed. Ik hoop dat de nieuwe medicatie wat beter helpt voor de klachten want het is wel een zwaar medicijn met nogal wat risico's. Thx voor al jullie lieve berichtjes
Ik hoop het ook voor je. Zelf een hoop ablaties gehad en helaas uitbehandeld. Ritmestoornissen zijn shit. Ben icd afhankelijk icm de pacefunctie die er op zit.
Wat een goed nieuws dat je weer thuis bent. Hoop dat je wat kan vinden dat ook voor de lange termijn goed werkt. Want dit lijkt me echt een soort zwaard van Damocles.