Ik zou haar denk ik een flinke bos bloemen en een kaart evt met cadeaubon geven waarin ik onze dankbaarheid zou uitspreken. Een kaart met een lief, persoonlijk bericht zou ik zelf leuker vinden dan een cadeau.
Een memory met foto's van duidelijk herkenbare plekken in de school. Hiermee kan ze heel veel oefeningen voor haar leerlingen doen. En verder een mooie mok/broodtrommel/etc. met een foto van je kind en een tekst met een bedankje.
Nog 2 weken en dan zit het schooljaar erop. Zoon heeft voor zijn ab-er een zilveren armband uitgezocht met een klavertje 4 eraan. Een mooie kaart erbij met :jij bent goud waard! Na de musical wil hij dit aan haar geven als wij er ook bij zijn. Ik ben benieuwd wat ze er van vind. Ik heb juf al ingelicht dat zoon dit heeft uitgezocht en zij vond het erg mooi. Zij was ook van mening dat dit toch wel wat bijzonders was
Ik hoop het wel. Zoon heeft de armband en het hangertje zelf uitgezocht. De klaver is een verwijzing naar onze zoon, zijn naam betekent geluk en daar vinden wij een klaver vier heel toepasselijk voor. Wij hebben het voorzetje gegeven en hij heeft hem uitgezocht