Mijn broer gaat emigreren naar de VS. Onze dochter (3) is echt gek op haar oom! Die zijn samen echt twee handen op een buik. Verder is mijn broer heel nuchter en heeft weinig met familie. Nu gaat hij over een paar maanden emigreren... ik wil hem een leuk afscheidscadeau meegeven vooral namens onze dochter. Ik dacht eerst aan een fotoboekje met foto's van hun samen.. of gewoon wat leuke foto's van zijn nichtjes en neefjes, maar eigenlijk past dit helemaal niet bij hem. Wie heeft er leuke tips, die dus ook makkelijk mee te nemen zijn naar de vs?
Toen mijn broer uitgezonden werd hebben we een kussensloop met foto's afgedrukt van ons gegeven. Of misschien een horloge met er wat in gegraveerd? En dan een kaartje erbij alTIJD in mijn gedachten.
Misschien een combinatie? Een leuk fotoboekje (met van die foliehouders) waar zowel tekeningen als fotoos en lieve kaartjes en brieven inzitten. +open ruimte voor nieuw nog te maken spul. Handzaam en leuk omdat je het veelzijdig kunt maken. Je kunt er ook dingen in doen waar jullie samen herinneringen aan hebben.
Ik zit zelf in het buitenland en ik had het erg leuk gevonden om van neefjes en nichtjes een foto en een verhaaltje wat ze van de band met mij vonden ... Dan kun je altijd terug kijken op wat is geweest en wat je moet koesteren. Verder zorgen dat je elkaar regelmatig via Skype spreekt dat hoeft niet lang maar om van elkaar op de hoogte te blijven. Zeker op speciale dagen!
Kussensloop is leuk, of een mok, muismat. Wat ik zelf echt leuk zou vinden is een klein bedrukt fotoboek met daarin dus foto's /scan van tekeningen/ knutselwerkjes, foto's van je dochter en natuurlijk met haar oom. Verder onderschriften onder de foto's en misschien leuke grappige uitspraken en over de band tussen hun. Je schrijft een tekst en die scan je in. Zo heb je een heel mooi persoonlijk boekje