Goede koptelefoon tegen lawaai

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Carino, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Wat is een fijne koptelefoon voor een peuter van 2,5?

Het gaat om het creëeren van rust.

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wij hebben deze voor onze kids
    Gehoorbeschermer Kind Groen - Peltor KID

het dempt het geluid maar neemt niet alle geluid weg.
    Onze kids hebben autisme en dus erg overgevoelig voor geluid. Met deze koptelefoons op krijgen ze tenminste wat rust in lawaaierige omgevingen.
    Succes!

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    De Peltor Kid! Wij gebruiken hem vanaf dat mijn dochter één is, bij lawaai van festivals, Koningsdag etc.

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ok, kijk ik daar even naar.

Het is net zoals mamzie om het geluid wat te dempen. Hier een dochter die toch wel heel gevoelig is voor geluid en ook bang voor harde geluiden (wordt nu steeds heel veel geklust en geboord in de buurt).

Thanks!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Die peltor hebben wij op school ook in veel klassen hangen. Die is prima hoor! In een paar klassen hebben ze gewoon gehoorbeschermers van de bouwmarkt, daar verkopen ze die dingen tegenwoordig ook in kindermaten, en die zijn ook prima. Als ik voor mijn eigen kind zoiets zou kopen, zou ik denk ik daar eerst even kijken zodat hij zelf even kan passen en voelen.

6. Es85

Es85 Niet meer actief

Kijk wel uit met het gebruiken van gehoorbeschermers. Als je kind gevoelig is voor harde geluiden moet je juist niet te veel gehoorbescherming gebruiken. Bij deze kinderen moet de gehoorzenuw geprikkeld worden om de overgevoeligheid af te laten nemen.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ook wij hebben de kid, nu al erg blij mee!

Deel Deze Pagina