Hallo, onze Alyna wil ineens niet meer in de reiswieg slapen....Vorige week sliep ze er nog heel graag in maar nu... Het is al een paar dagen als ik ze erin leg, eerst begint ze heel luidruchtig te kreunen en op den duur krijst ze zelfs...Ook ligt ze heel de tijd te woelen en schoppen. ik ga om de paar minuten haar 'troosten',dus tutje geven, even sussen en een aai over het bolletje.Ik haal haar er niet uit tenzij het echt erg wordt, haar te horen krijsen kan ik ook heel moeilijk... Ik heb al gevoeld of er misschien iets inzit wat haar pijn doet ofzo maar vind niks...Heb het al geprobeerd wat aangenamer te maken met een knuffeltje, vaster instoppen,... Soms valt ze op m'n arm in slaap, maar als ik haar dan in haar reiswieg leg wordt ze meteen wakker. Ze huilt/krijst normaal nooit zo, dus is het totaal nieuw voor mij. 's Nachts slaapt ze gewoon in haar ledikant, zal ik dit dan overdag ook maar doen?Ik liet haar altijd in haar reiswieg bij ons slapen overdag, zodat ze er dan aan gewend raakt dat er geluiden zijn enzo... Zou dit een fase zijn, moet ik gewoon volhouden?Vind het wel zielig... Als ik haar in haar box leg is er geen probleem, maar daar slaapt ze niet in.
hoi hoi, Dat was bij ons ook zo na zo'n 3 maanden. Ik heb Marissa toen ook overdag in haar ledikant gelegd en toen sliep ze weer prima. Dus als ik jou was zou ik dat gewoon doen. Ik ook rustiger voor je kindje. Succes!
Grappig om te lezen dat als iemand een probleem heeft, iemand anders dit ook al eens heeft meegemaakt. Dit blijft me verbazen! Wat ook zou kunnen (heb ik gelezen) dat je de reiswieg in de wieg legt en je kindje weer in de reiswieg. Dat is dubbel vertrouwd en misschien heeft je kindje dat even nodig? Zit ze in een sprongetje misschien ook?
Ze zou idd best in een sprongetje kunnen zitten (rond de 12 weken). Zie dat ze precies even oud is als mijn dochter
Ik merkte ook rond de 3 maanden dat Damani het liefst in z'n ledikantje slaapt.. Eerst sliep hij wel eens in de box... Nu echt niet meer ! Tegenwoordig is het zélfs een drama om hem in bed te krijgen ! Kleine dondersteen Ik zal haar gewoon lekker in het ledikantje leggen overdag.. En als ze gaat spelen lekker in de box of speelkleed ! -xXx-
Had de link niet echt gelegd,maar ze zit inderdaad midden in een sprongetje want vor de rest is ze ook redelijk 'jengelig'. Maar goes, ik ga haar dalijk lekker in haar bedje leggen als ze moe is! t' Is wat he, die sprongetjes?!
Dit is het moment dat je kindje aangeeft dat ze niet meer in de reiswieg wil slapen, maar gewoon in haar ledikantje..boven! Daar liggen ze toch een stuk rustiger. Wij hadden het ook, Nikita sliep in het begin ook in de reiswieg, beneden. maar op een gegeven moment gaf ze zelf aan dat ze boven wilde slapen.
Hoi! Zo rond de 3 maanden laten de (meeste) kindjes weten, dmv niet meer slapen in de wieg/box, dat ze in alle 'rust' willen slapen. Juist niet meer in een drukke omgeving, maar 'veilig' in hun ledikantje.. Succes!
Vanaf dat ze 2 maanden was lieten we Eva boven slapen, beneden was het veel te onrustig voor haar. Nu slaapt ze heerlijk boven en ook als er wat meer geluid is. Laatst sloeg haar deur dicht, maar ze sliep lekker door .
Heb haar in haar ledikantje gelegd, en ze heeft gewoon tot daarnet prima geslapen, had ik niet zo snel verwacht! By the way, wij hebben geen 'boven', wij wonen in een flat.Maar het is wel een stuk rustiger daar achter.
Wel een stuk rustiger voor jullie als jullie haar bij de bovenburen laten slapen . Fijn dat ze lekker geslapen heeft!