N.a.v de goedmaaksex en wat vertel je je kinderen, weet jij nog van welke keer sex je kindje is verwekt?! Hier was het een x, ik was er van overtuigd buiten mijn vruchtbare dagen om, spontaan op de bank ....
We hebben nog geen kindje, maar ik weet zeker dat we geen idee hebben welke keer hij/zij verwekt zal zijn.. Daarvoor gebeurt het te vaak. :')
Nou dan kun je alsnog wel een idee hebben hoor, wanneer je je eigen lichaam goed kent of je lichaam duidelijke signalen afgeeft. Overigens weet ik het wel van 1 en 2.. nr 3 echt geen idee maar dat was gewoon een rare periode en was ook nog aan de pil.
Morgen een jaar geleden Mijn mooiste verjaardagscadeautje ever! Duurde alleen nog 9 maanden voor ik het mocht uitpakken hihi
Ik weet het van allebei nog. Mijn zoon is na een oudejaarsfeestje in de vroege morgen van 1 januari gemaakt. Mijn dochter op 30 maart(was de enige x die maand)
Jep, beide keren op vakantie in turkije hihi... Dus vrichtbare grond. Ivm pco kan ik niet goed zwanger raken maar wist toen beide keren dat het raak zou zijn. Voorlopig geen turkije meer voor ons dus
Eerst goed ruzie gemaakt daarna voor een week manlief deur uit gezet.die is terug gekomen we hebben het uitgepraat. En voor ons alleen onduidelijk welke ruimte het is geweest dus woonkamer, keuken, badkamer of slaapkamer we hebben elkaar alle hoeken van alle kamers laten zien. Bloos bloos
Jaha, dat weet ik precies! Had ook niet verwacht dat kunnen weten, maar mijn lichaam was daarna heel anders! Bij mij was het eind augustus 2010 in mijn oudelijke huis in mijn oude bed ! (hadden een feestje daar in de buurt gehad!)
Hier weet ik t ook precies.. Manlief had net 2wkn in het ziekenhuis gelegen.. Was soort van invalide sex haha...