Ik zit erover te denken om een herinnerings tattoo te nemen voor onze overleden zoon. Hij is geboren middels een keizersnede en zit erover te denken om een heel klein sterretje naast het litteken te zetten. Iemand die dit ook heeft en er een foto van wil showen? Ben normaal gesproken helemaal niet iemand van de tattoo's maar toch zit ik er nu over te denken.
In mijn fotoalbum staat mijn herdenkings tattoo van ons meisje. Staat op mijn pols (en mijn vriend heeft dezelfde op zijn pols). Sterretje naast het litteken klinkt ook heel lief!
Ik heb een tattoo van mijn zoontje laten zetten. Een lief tijgertje met zijn naam erbij. Ik kan helaas via de ipad nog geen fotos op het forum zetten.
Ik vind hem niet? Waar staat die foto dan bij? Ik zie alleen maar posi testjes en buikjes... Ben wel heel benieuwd.
Ik kan hem ook niet vinden, zie ook alleen maar buikjes en posi testjes. Misschien verborgen mapje? Ben wel heel benieuwd naar je engeltje.
Ik wil een verdrietig elfje. Waar in de nerven van de vleugels dr naam Kayla is verwerkt. Maar wel zo dat je heel goed moet kijken im het te zien. Jullie ideeën en tattoos vond ook erg mooi.
Ook dat vind ik een mooi idee. Ik denk dat je hierbij ook niets fout kan doen. Het moet iets zijn wat jouw gevoel zegt dat goed is en dan zal je vast nooit spijt krijgen.
wat een mooi tattoo s!!! ik zit er zelf ook te denken om een tattoo van ons overleden zoontje te nemen.... ik weet alleen niet hoe ik het wil dus ik houd dit topic in de gaten groetjes will
Ik zal straks een foto met mijn telefoon in een album zetten genaamd tattoo's. Zodra ik hem geplaatst heb meld ik het hier.
Ik had hem gezien op Google en later zag ik hem bij iemand staan Ik heb hem iets aan laten passen , maar het plaatje paste precies bij mijn gevoel
Ik wil binnenkort ene sterretje op m'n vinger. En sowieso haar naam.. Chantal; sterretje bij het litteken lijkt me erg mooi!