Hallo, Aanstaande woensdag 1 juni is mijn laatste werkdag en dan mag ik met verlof. Heb donderdag en vrijdag er gratis bij ivm hemelvaart Nou vroeg ik mij af of het leuk is om een soort van afscheidstraktatie mee te nemen of iets anders leuks. Heeft iemand dit gedaan en/of leuke ideeen??
Hoi, Ik had omdat het mijn laatste dag voor mijn verlof was, en de dag voor mijn verjaardag, getrakteerd op cupcakes met zo'n roze toef erop. Voelen erg goed in de smaak! Genieten van je verlof!
Twee jaar geleden en ook nu weer getrakteerd op oa roze koeken, chocola en cake oid. Wordt wel op prijs gesteld wanneer je trakteert, in ieder geval wel op mijn werk.... kon ik ook meteen even mn vervangste "herintroduceren" (zij heeft me nl twee jaar geleden ook vervangen )
Goed idee! Ga ik ook doen, denk ik. Al is iedereen waarschijnlijk dan op vakantie, maar goed. Bedankt voor de tip!
Ik wil voor mijn verlof ook cupcakes uitdelen, in zakjes met een roze lintje er aan. Van marsepein ga ik dan baby-schoentjes maken en op de cake'jes zetten.. Heb nu al zin om het te maken