Afscheidt van Nikkie*

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Coni, 26 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 20 mei 2008 is Nikkie* geboren met een zwangerschapsduur van 20 weken en 2 dagen. Tijdens de 20 weken echo bleek dat ik geen vruchtwater had en dat Nikkie* geen niertjes en geen blaasje had in het WKZ kwamen ze er ook nog achter dat het hartje van Nikkie* verkeerd lag en dat de grote lichaamsslagader een vertakking had die niet goed was. Kortom zij had zoveel afwijkingen die niet met het leven verenigbaar waren dat wij hebben besloten de zwangerschap af te breken dit om haar maar ook ons verder lijden te besparen. Nikkie* woog 300 gram en was 24 cm klein. Ondanks dat de artsen hadden voorspeld dat Nikkie* door de kracht van de weeën de bevalling niet zou overleven heeft ons meisje het leven niet zomaar opgegeven en heeft ze nog bijna 3 uur geleeft. Dit maakt ons de trotse ouders van dit mini meisje.

Toen we dit nieuws te horen kregen zijn we gelijk dingen voor de uitvaart gaan regelen, en inderdaad het komt allemaal voor eigen kosten maar dit hadden wij er inderdaad wel voor over. Wel zijn we gaan zoeken wat het goedkoopste en toch ook wel weer het netste was en dan schrik je van de verschillen van de prijzen tis echt niet normaal. Bij het ene crematorium waren we bijna € 500,= kwijt alleen voor de crematie en bij een ander crematorium waren € 250,= kwijt voor precies het zelfde. En dan ben je een dief van je eigen portemonnee als je voor die € 500,= zou gaan.

In totaal waren wij voor de crematie en bedankkaartjes en de uitvaartleidster € 700,= kwijt tis altijd een hoop geld dat weet ik maar we hebben het er voor over gehad en we zijn toch nog bezig om een gedeelte terug te krijgen want het wil nog wel eens uitmaken of je kindje wel of niet geleefd heeft dus daar gaan we nog achteraan.

gr. Nicole

2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ten eerste gecondoleerd en gelukkig hebben jullie je meisje nog even bij je gehad om haar warmte te voelen en haar warmte te geven.

wat betreft die uitvaart pfffffff wat een verschil zit er idd tussen... ik hoop dat jullie nog wat terug kunnen krijgen... liefs momhairy

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gecondoleerd met jullie dochter :(

hopelijk krijgen jullie wat terug

wij hebben het via mijn man's uitvaartverzekering gedaan
    maar ook omdat onze begeleidster dat zei anders hadden we het nooit geweten dat je een vergoeding kon krijgen.

heel veel sterkte!

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter Coni :( Wat verdrietig dat ze niet gezond en wel bij jullie mocht blijven

liefs loopy
    (ik heb ook een poosje meegekletst bij GK2 maar was er al gestopt voor jij er kwam denk ik)

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Coni, wat verdrietig, ik wens je veel sterkte in deze moeilijke en emotionele periode. :cry:

6. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    He meis leuk dat ik je hier ook weer "zie". Ik heb je al gecondoleerd en ik hoop samen met je mee dat we allebei heel snel weer zwanger zijn!

Knuffel...

P.S. zal ook hier een stukje van Remy schrijven...

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he coni,

Ik wil jullie nog veel sterkte toe wensen in deze moeilijke periode.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Lieve Nicole, we kennen elkaar al. Maar ook hier wil ik je heel veel licht en liefde wensen, voor nu en voor de toekomst.

Deel Deze Pagina