Een goede vriendin van mij werd erg ziek toen ze 22 weken zwanger was. Ze moest bevallen van haar lieve zoon Joël anders zou ze zelf sterven. Het was erg heftig, vanuit de cultuur van haar man kon zij ( en wij) niet het afscheid nemen dat hij waard was. Daarom hier een plekje op t net, An Angel in the book of life wrote down a babys birth and whispered as she closed the book too beautiful for earthJoël houden van je en je hoort bij ons! we hadden je graag willen leren kennen, met je gespeeld, jou met Kiara zien spelen. We vergeten je niet minimannetje! Kus van je tante
Wat verdrietig zeg... Mooi gedicht he? Ik heb het ook gebruikt toen mijn dochtertje overleed. Heb er erg veel steun aan gehad.
ook names mij heel erg veel sterkte wat moet het toch verschrikkelijk zijn dat je geen afscheid kunt nemen dat je het ineens kwijt bent niet meer hebt. voor jou als tante en voor de moeder en vader en alle andere fam mensen heel erg veel sterkte moed en kracht om deze onwijs zware tijd door te komen schroom niet om hier lekker van je af te schrijven we zijn er dan voor je liefs miriam