Er is al een onderwerp over weekendje weg zonder kinderen samen met je man. Maar ik kan aankomend weekend weg met mijn moeder en beide zusjes. Heb er zoveel zin in! Emma is gewoon bij haar heitie (en komt overigens morgen al aan het einde van de dag wel haha), dus dat zit wel goed. Zouden jullie zoiets ook doen? Twee weken terug had ik een vrijgezellenfeestje in een ander deel van het land en ben toen ook een nachtje weggeweest.
Oh ja hoor Wij gaan elk jaar een weekend weg met vriendinnen, lekker borrelen, stappen en lachen Ook ga ik bijna elk jaar in december met mijn mams en zus een weekend weg, kerstshoppen Leuk juist, meid geniet ervan!
Ik wel hoor. Ben nu al twee keer een weekendje heerlijk met een groep beagle liefhebbers weg geweest terwijl manlief thuis wat bij de kinderen. Manlief mag van mij ook rustig weg zonder mij maar hij heeft die behoefte minder.
Ja hoor, doen! Ik ga ook 1 x per jaar een weekend weg met vriendinnen, is keigezellig! Mijn man doet dit ook, die gaat elk jaar met zijn vrienden naar de TT en daar kijkt toch ook niemand raar van op!
Blijkbaar is dit toch makkelijker dan met je man en zonder kinderen weg haha. Ik heb er ook megaveel zin in! Dit is de eerste echte keer. Manlief heeft het al weleens gedaan. Leuk hoor!
Lekker doen. Ik ga zelfs een hele week lekker de zon opzoeken zonder man en kind. Word door enkele mensen een slechte moeder genoemd dat ik mijn kind bij HAAR VADER achterlaat, maar dat kan ik echt niet begrijpen. Ik zou zeggen, lekker gaan genieten en veel plezier
Hier nog niet gebeurd sinds de kleine er is.. Maar zal ook niet zo snel gebeuren, omdat ik doordeweeks al altijd alleen ben met de kleine! Ga zo nu en dan wel gezellig een avondje stappen met vriendinnen.
ik zou het zelf niet doen, maar als ik een tijdje terug las in een ander topic dat er ook vrouwen zijn die elk weekend naar het café gaan met vriendinnen, dan zal ik wel erg ouderwets zijn ofzo. nu moet ik ook zeggen dat ik geen moeder of zus heb dus kan ik er ook niet mee weg. maar nee t'is gewoon niet mijn ding om een weekend ofzo zonder mijn gezin te zijn.
Oh ja hoor ik zou dat gelijk doen! heerlijk toch even met je zussen en moeder weg te gaan.. en als je thuis komt zijn je man er kind er ... mooi vooruitzicht toch.. ik doe dat ook weleens maar dan geen heel weekend want heb vriendinnen met kids die schoolgaand zijn dus wordt dat vaak wat lastig voor hun... maar een avondje stappen doe ik regelmatig met een beste vriendin hoor... gaan we eerst uitgebreid uit eten en daarna de kroeg in tot in de late uurtjes en vaak blijft ze dan hier slapen of ik blijf daar slapen... heeerlijk!! lekker doen hoor meid wordt je een nog beter mens van als je ook je eigen dingen kan blijven doen..!
ik kan me voorstellen dat het misschien gemakkelijker is dan met man en zonder kind, omdat je nu weet dat je kindje veilig bij papa blijft Maar hier zou ik zoiets niet willen. Een dagje weg, is voldoende
Ik doe het ook denk ik 2 x per jaar. Meestal een weekend met mijn mams en een weekend met mijn man alleen. Vind het juist erg leuk om er ff tussenuit te zijn. Dan vind ik het weer zo heerlijk om dan weer thuis te komen. Maar ik begrijp ook niet als je elk weekend in de kroeg zit met je vriendinnen... Dat zal ik zelf niet kunnen.
Ik ga deze vakantie een weekendje weg met nicht naar zee. Weg van alles eigenlijk, rust =) Het is de eerste keer sinds Luca geboren is dat ik eens alleen weg ga. Ik zal hem immens missen, maar het zal me deugd doen
Echt wel doen Is zo lekker om even uit de dagelijkse sleur te zijn en je niet druk te hoeven maken om alles in en om het huis. Ben afgelopen zomer een paar dagen met een vriendin gaan kamperen, was zo leuk en relaxed! Na 4 dagen had ik er ook wel genoeg van hoor Maar was echt lekker. Als de 2e straks geboren is en we zijn een paar maandjes verder ga ik met een vriendin een weekend weg, nu al zin in haha!
De situatie heeft zich hier nog niet voorgedaan, maar ik zou het zo doen hoor... lijkt me heerlijk! Maar niet te lang... mijn vriendin is laatst 10 dagen op vakantie geweest zonder man en kind, en die vond het toch anders dan vroeger, toen ze nog geen moeder was. Ze voelde zich een beetje leeg en miste haar kind heel erg. Ik ga ook nog wel eens stappen, maar dat is 1 keer in de zoveel maanden. Echt niet elk weekend. En dan ook alcohol-loos. Daar heb ik geen puf meer voor... ik kan niet eens voor mezelf zorgen met een kater, laat staan voor mijn kind.. Maar al met al vind ik er helemaal niks mis mee om af en toe dingen voor jezelf te doen. Als je kind ondertussen goed verzorgd wordt doe je hem/haar daar echt niets mee te kort.
Hier is het nog nooit gebeurd. Ik ben zelfs nog nooit samen met mijn man weggeweest zonder de kids. Dat wil niet zeggen dat ik er geen behoefte aan heb hoor, maar ik zou niet iemand weten die met mij zomaar op stap zou gaan. Vriendinnen en zus gaan ook altijd met hun eigen gezin weg. De eerste week van de zomervakantie ga ik alleen met de kids een weekje kamperen in Zeeland omdat manlief de woonkamer gaat verbouwen. Daarna gaan we als gezin 3 weken naar Italie en misschien ga ik ooit nog eens samen met m'n mannetje een weekendje weg...