Afschrijving van bedrijf waar ik geen klant ben.

Discussie in 'De lounge' gestart door 2mam2, 9 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!
    Hadden wij toen iemand ons oude telefoonnummer in gebruik had gekregen en abonnement bij Tele2 had genomen.
    Bellen met Tele2.
    Was bij ons heel gedoe.
    Heeft bijna 2 maanden geduurd voor het niet meer werd afgeschreven.

2. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Zijn inderdaad mijn gegevens niet.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik was een zes jaar lang klant bij Tele2. Daarna niet meer. Alles netjes afgehandeld, rekeningen betaald, apparatuur terug gestuurd, beëindigingsmail ontvangen, uitgeschreven en blabla klaar. Opgelost, zou je zeggen.

Een half jaar later gingen ze geld afboeken. Eerst stuurden ze herinneringen van 90 euro of meer. Daarna wilden ze dat blijven incasseren. Nog wel het dubbele of soms het driedubbele van wat mijn abonnement kostte toen ik nog wel klant was. Nadat ik het bedrag van zeventig euro dat ineens van mijn rekening was getrokken had gestorneerd en hun rekeningnummer heb geblokkeerd, kwamen de aanmaningen. Zowel per email als per post als per telefoon. Daarna kwam het incassobureau.

Ik ben er drie maanden mee bezig geweest op elk mogelijke manier. Geschreven, aangetekend geschreven, gebeld, gemaild, via social media. Overal een bevestiging van gevraagd en kopieën gemaakt voor het geval dat - uren werk aan gehad. Uiteindelijk maar gezegd dat ze het maar moeten laten voorkomen.

Tele2 heeft meerdere malen toegegeven dat zij fout zaten, maar ze lossen het niet op. Ze blijven doorgaan. Voor nu beweren ze dat het geregeld is. Maar ik verwacht volgende maand ook echt wel weer nog zoiets. Zo zijn ze. Het is echt zo'n bedrijf waar je waarschijnlijk nooit meer van af komt. Wat wel erg jammer is, aangezien ik altijd een tevreden klant was toen ik er daadwerkelijk klant was. Nu ik klant af ben (omdat ze niet kunnen leveren op dit adres) is het net alsof ik gestalkt wordt door het bedrijf. Je krijgt vijftien verschillende medewerkers aan het woord en allemaal zeggen ze dat ze het regelen of dat het al geregeld is, maar niets blijkt minder waar :p Tele2 is een ziekte. Pas op dat je niet besmet raakt met het virus. Het neemt bezit van je humeur, je tijd, je frustratie en doet een beroep op je geestelijke gemoedstoestand.

Ik zou het niemand (meer) aanraden.

Deel Deze Pagina