Afschuwelijke baby kleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pantoffelheldin, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Idd hier ook een paw patrol shirt.
    Niet mijn favoriete shirt,
    Maar zoon was zo blij toen hij hem in de winkel zag.
    En ook als hij hen aan heeft, helemaal blij met paw patrol.

Hoopte het nog als 'pyama' te kunnen gebruiken maar helaas haha

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zeeman toevallig? Daar hebben wij ze laatst gekocht. Ze willen de shirts altijd tegelijk aan, want ze zijn toch broertjes (zei Aiden)? LOL!

Hier ook niet veel kleding met opdruk trouwens. Hou meer van neutraal. Maar af en toe koop ik wel iets met opdruk (Minions, Minecraft of dus Paw Patrol), gewoon omdat mijn kinderen dat geweldig vinden.

Dat jurkje, is dat ook in shirt verkrijgbaar voor jongens?

GRAPJE! Wat een afschuwelijk druk ding. Als ik een dochter had, had ik niet meegedaan aan die actie.

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Oeps, ik heb ook mee gedaan. Vind hem wel leuk. Maar zou de haarband en beenwarmers er dan niet bij aantrekken. Dat is dan weer een beetje te veel van het goede. Hier ook frozen jurken, maar die draagt ze af en toe, maar als het aan onze dochter ligt draagt ze hem dag in dag uit. Ook hebben we neon kleuren qua kleding (oude kleding van nichtje) maar ook dat vind ik leuk.

En ben volgens mij een doorsnee mama, dus het ligt niet aan een bepaald type mileu 😋

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Vreselijk... Mijn dochter heeft wel neonkleertjes (gekregen) en ik moet eerlijk zeggen dat het haar wel heel mooi staat icm haar donkere haar en bruine ogen haha.

Wat ik niet mooi vind:
    - Grote stoffen haarband voor baby's, met of zonder bloem
    - Adidas baby pak
    - Dierenprintjes
    - Disneyprintjes vind ik alleen leuk op pyjama's of ondergoed :p
    - Gele kleding
    - Z8 kleding

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

- kleding met disneyprint, winnie the pooh of Nijntje. Echt ontzettend lelijk. Krijgen ze hier ook niet.
    - trainingspakken voor baby's/kinderen of baby's van 8 maanden die altijd in joggingbroeken liggen.
    - over het algemeen vind ik z8 voor meisjes niet mooi. De newborn collectie gaat vaak wel.
    - bikini's voor kindjes onder de 4. Echt ontzettend ordinair.

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Afschuwelijk dat ding! Maar als mijn dochter het mooi zou vinden zou ik er niet mee inzitten om het te kopen (mits het niet duur is natuurlijk).
    Maar echt niet mijn smaak, nee. Net als kinderen met kledij die, moest het in een maatje groter zijn, ook door volwassenen gedragen zouden kunnen worden. Laat een kind kind zijn vind ik dan en laat het prinsessenjurken, paw patrol t-shirts en Walt Disney spul dragen zolang ze dat nog willen. Later worden ze er op aangekeken, moeten ze in het gareel lopen. Een gestylede 3-jarige met zijn haar in de gel met een hemdje en een broekje met smalle pijpen en een riempje erin vind ik echt niet mooi, lijkt me een kind dat niet de vrije keuze heeft over zijn kleding.

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Wat ik echt lelijk vind is zwarte kleding (en bed/bad textiel) bij baby's. Zwart is voor oudere kinderen.

Neonkleuren is echt afhankelijk hoe je kindje er uit ziet. Bij (een beetje) getint kindje is het wel leuk.

Disney / tekenfilm prints alleen op piama's, sokken en ondergoed.

En die haarbanden. Net een paasei of een kadootje met een strik.

Verder heb ik kennissen die veel tweedehands kopen. Niks mis mee. Maar zoek dan wel mooie dingen uit. Vaak is het vaal/versleten of hoog water. Zo sneu voor de kindjes. En het is niet dat ze het financieel kunnen missen ofzo.

8. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Veel wat hier genoemd wordt, dragen mijn kids gewoon ;)
    Zoals:
    - zwarte kleding
    - gele kleding
    - neon kleding
    - Adidas pakjes
    - Disneyprintjes
    - dierenprintje

Maar goed, ik heb 2 kindjes die er niet heel "standaard" uitzien. Zo is de ene heel blank, heeft een enorme bos afro en grijs/bruine ogen. De ander lijkt rechtstreeks uit jungle book getrokken te zijn met z'n olijfkleurige huidje, lichtbruine ogen en enorme bos wilde krullen. Met andere woorden: zij kunnen het prima hebben. En Disney... Tsjah, heb er niet bepaalde liefde voor, maar je ontkomt er amper aan.

Het jurkje in de beginpost zou ik dan weer nooit kopen! Dat is echt iets teveel van het goede...

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Tsja een joggingbroekje zit voor thuis gewoon heel lekker, En regelmatig ook naar buiten, ook soms wel gewoon een spijkerbroek hoor...

Maar goed, voor meisjes heb je zooooveel keuze, waar ze ook nog lekker in kunnen bewegen..

Voor jongens heb je spijkerbroeken en joggigbroeken... Meer keuze is er niet... Nou dan weet ik wel waar ik mijn baby in laat spelen hoor ;)

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat is dan niet ordi?! alleen een zwembroekje of een badpakje?!

11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Zonder haarband vind ik het jurkje nog wel gaan, hoewel ik het eruit vind zien als een goedkope wild imitatie, dus ik vind het zelf net te schreeuwerig. Wild vind ik wel leuk, heb net nog wat nieuwe shirts ervan gekocht voor zowel zoon als dochter :).

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vind ik wel ja..

13. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    oh nee hou ook totaal niet van die fotocollage kleding..
    zie ook veel met flamingo's ed erop.
    shirts met een tekenfilmprint kijk ik heel kritisch naar.
    de meeste vind ik niet mooi sommige wel.
    dochter heeft ook nog nooit iets gekregen omdat zij het zo mooi vind terwijl ik het lelijk vind.

14. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Haha, sorry, maar ik moet echt lachen om de mensen die het zielig vinden voor kinderen als ze bepaalde kleren aan krijgen. Nu krijg ik waarschijnlijk te horen dat kinderen misschien wel gepest worden om hun kleding, maar is het niet beter om je kind te leren dat de kleren die hij/zij draagt niet haar/zijn identiteit is? Natuurlijk, ik vind het ook leuk om mijn dochter mooie kleren aan te doen, maar ik vind het absoluut niet zielig als kinderen er misschien niet volgens de laatste mode bij lopen.

Daarnaast snap ik ook niet helemaal dat sommige moeders nooit eens iets kopen wat zij misschien heel lelijk vinden maar hun kind heel mooi. Ik snap dat je ze niet altijd in frozen jurkjes laat rond paraderen, maar wat is nou de moeite om je er zelf eens over heen te zetten en je dochter/zoon te laten genieten van zn walgelijke outfit? :p

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ahw waarom niet?!

Het gaat er toch niet om wat jij mooi vind...

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Nou precies! Het jurkje bij de openingpost zou ik ook nooit kopen maar disney heeft ze wel aan. Als zij dat later ook wil mag ze dat zeker, mits het normaal staat. Een slobberbroek wat niet bij haar figuur pasr oid wil ik niet dat ze aan doet maar als ze een Disney shirtje aan wil prima. Kom op het zijn kinderen, die hoeven toch nog niet strak in pak dat komt nog wel. Zolang kleding netjes/verzorgd zit en niet kapot is.

17. Gember

Gember Niet meer actief

Dit. :)

18. vd21

vd21 Niet meer actief

Hè ja laten we kleine kinderen al veroordelen om hun uiterlijk! ;)
    Ik hou van kleding die ik zelf ook draag dus skinnybroekjes enzo. Koop daarom vaak bij de Zara of Baby-Planet. Tuttige kleding van bijvoorbeeld de Prenatal is niet mijn smaak. Ze draagt ook wel eens iets van Frozen, komop het is een dreumes.
    Dat iets van een klein kindje afschuwelijk, gruwelijk of zelfs "geen gezicht" genoemd wordt vind ik een beetje sneu :)

19. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak en de kindjes zelf ook op een gegeven moment, live and let live;)

20. rums

rums Niet meer actief

Ik zou echt in lachen uitbarsten als ik dit zou zien hangen in de winkel. Ik heb geen dochter maar al zou ze het mooi vinden ze zou het niet aan mogen.

Deel Deze Pagina