Afschuwelijke baby kleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pantoffelheldin, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Die Zeeman spijkerleggings zijn ideaal voor de kleintjes. M'n dochter heeft ze vaak gedragen in de winter toen ze 4-8 maanden was. Lekker warm, zacht en stond leuk. Toen ze ging kruipen vanaf 8 maanden deed ik haar meestal leggings of soepele broekjes aan. Nu vaak ook spijkerbroekjes, zoals die voor 10,- van de Hema.

2. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    kale meisjesbaby's die elke dag in Z8 felroze dragen, altijd met bijpassende hoofdband

3. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik houd niet van kleding met oortjes of boxpakjes maar dat is heel persoonlijk.
    Verder houd ik niet van tijgerprint (alleen subtiel op een schoen kan nog net..) en ook niet van die grote bloemen haarbanden bij baby's, vooral niet als ze kaal zijn.

Gelukkig heeft iedereen een andere mening :)

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    O jee. Dochter (1,5 jaar) wil het liefst prinsessenjurkjes of disney aan. Dat vindt ze geweldig en ik ben ook disney fan, dus laat haar lekker.
    Haarbanden bij babys vind ik niet mooi.
    Toen onze dochter bij het uitzoeken van schoenen een panterprint (bruin/geel met pantervlekken) wilde uitzoeken, riepen mijn vriend en ik tegelijk 'die krijg je niet' :D

5. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    In de eerste plaats moet het comfortabel zijn in de tweede plaats kies ik kleding die niet te duur is en die ik haar leuk vind staan. Dat kan altijd wat anders zijn. Ze heeft leggings in verschillende kleuren (ja, zelfs een blauw/groene met tijgerprint staat haar heerlijk eigenwijs) waarbij ik het dan wel belangrijk vind dat de kleur van haar shirt er leuk bij past (en vice versa). Die zeeman-jeggings zijn i-de-aal! Ook bij de zeeman.. joggingsbroeken die eruit zien als een spijkerbroek...hoe handig is dat?! En ja... die zijn (vermoedelijk) voor jongens..en nee, dat interesseert me geen zier. Leuk shirtje erop..lekker stoer.
    Zelf houd ik bijvoorbeeld niet van blouses of rokken. Lijkt me gewoon niet lekker zitten. Ook zo'n haarband zal je om die reden alleen al niet spotten bij onze uk. En alles rose zal hier ook niet snel voorkomen. Ik ben nu al benieuwd wat ze later (kleuter, schoolkind/puber) zelf graag gaat aantrekken.

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.300
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ach, het meisje in de outfit maakt een hoop goed toch? :)

Dafne zocht laatst voor t eerst zelf iets uit dr kast uit: (papa is een motorcrosser, haha)

7. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Mijn dochter krijgt het niet, want ik zou niks anders meer aankrijgen ;). Houd het bij pyjama's, onderbroeken en hemd.
    Maar staat jouw meisje super schattig.

8. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    lol, ik zie al veel dingen voorbij komen die bij ons in de kast hangen/hingen. Kleine greep uitmn kennelijk genante kinderkasten:

-Disneyprints omdat mn oudste dochter ze helemaal geweldig vindt en zemn jongste dochter helaas heeft aangestoken (wil nu ook alles met "Ekka, Anna en Olap" erop...).

-Over de top prinsessen jurken, die ook gewoon aanblijven als we boodschappen gaan doen of naar de BSO gaan of e.d., omdat mn dochters er zo blij van worden.

-Joggingbroeken voor babies waren hier ook schering en inslag. Eigenlijk droegen ze in de winter bijna altijd een joggingbroek (en in de zomer een HEMA legging ;)). Zat en lag lekker en gad ze veel bewegingsvrijheid. Daarnaast waren ze zo lekker goedkoop en kon ik ze gewoon wegmieteren bij al te grote poepexplosies.

- Spijkerleggings ook check... Gewoon omdat ik het er zo koddig uit vond zien die korte, dikke, baby/dreumes beentjes in zo'n semi hippe broek.

Verder houd ik zelf niet van over de top roze en rushjes, maar ook hier hebben we wel een aantal kledingstukken van gehad en gewoon aangetrokken.

Als ik zelf zou mogen shoppen en aankleden zouden mn kinderen er overigens, héééél anders uitzien. Veel stoerder, minder basic en standaard. Maar die hoop heb ik allang op gegeven.

9. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    - Tijgerprintjes e.d.
    - Prints van tv figuren (met Hello Kitty als toppunt)
    - Haarbanden bij baby's
    - Ouderwets ogende wijde spijkerbroeken
    - Kleine baby's die altijd schoenen aanhebben, totaal onnodig. Behalve als het koud is natuurlijk, maar dan heeft het nut.
    - Pailletjes, glitter enz.
    - Kleintjes die altijd voetbal 010/020 kleding aanhebben (wie weet wordt ie wel voor een andere club😁)

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Oh, mijn dochter heeft ook een schotse rok en draagt daar een metallica shirt op. Staat superschattig, maar ook stoer (en zal voor veel ouders in deze categorie passen)

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Gaaaaaaaaaf!

12. crealoon

crealoon Actief lid

12 mei 2015
    207
    0
    16
    Zo leuk! Wij hebben stoere band shirts (van bands van vrienden ;)) en dan op een lekkere joggingbroek broek of stoere spijkerbroek met dit weer op een korte broek! Stoere kindjes zijn lief vind ik!

Wat ze dan ook aan hebben.
    Iedereen zijn/haar smaak toch

13. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    als ik haar op de peuter/kleuter leeftijd haar gang had laten gaan had ze continu in zulk soort kleding gelopen.
    ze heeft altijd al mee mogen kiezen in wat ze mooi vind maar het laatste woord is aan mij.
    de disney-setjes vind ik er ook al gauw als een pyjama uit zien als ik eerlijk ben.
    gelukkig was frozen er nog niet toen de oudste nog zo heel jong was.

14. sneakers

sneakers Actief lid

5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blousjes bij babys houd k niet van. Zit ook niet lekker bij ze. Wat ik echt gewoon niet koop zijn schoenen die ik niet hip vind. De rest combineer ik leuk met wat hij zelf prachtige vind (dinoshirt etc) maar ik heb zelf ook ech sneakers van merken die mode zijn en dat koop ik ook graag voor de kids

15. Gember

Gember Niet meer actief

M'n dochter heeft een heerlijke luipaard legging van Molo. Staat superleuk met een spijkerjurkje of -blouse. :D

16. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ben dus niet de enige, haha. Ze kosten ook nog eens niet veel. Ik heb ze na de eerste paar ook gelijk ingeslagen in andere maten. Trouwens.. idem voor de andere leggings van Zeeman.

Op een 1 of andere manier ben ik gek op pamperkontjes in strakke broekjes, hahaha.

Ik combineer het trouwens vaak met babygympjes en kanten sokjes. Stoer, maar toch schattig.

17. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    FB_IMG_1472075411209.jpg
    De grote blom:p

20160731_175153.jpg
    Met haar kicks :D

18. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Van schoonmoeder van afschuwelijke gebreide slofjes gekregen 😒 Met de kleuren roze, mintgroen en geel...dat trek ik mijn mannetje dus echt niet aan hoor 😱

19. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Mijn baby draagt juist heel veel blousjes, voor hem het fijnst omdat die niet over zijn hoofd heem hoeven. Shirts over zijn hoofd vindt hij vreselijk dus ik heb inmiddels een kast vol met blousjes ;).

20. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Wat ik zelf niet mooi vind zijn boxpakjes voor oudere baby's. Dat krijgt hij hier enkel als pyjama aan. Ze worden verkocht als kleding voor overdag maar echt niet dat ik dat bij hem aan ga trekken als iedereen het ziet...

En ik hou vooral van wat stoere/jongensachtige kleding. Dus zachte joggingbroekjes vind ik ook niet mooi staan bij hem. Dat vind ik ook op een pyjama lijken.

Echt afschuwelijk vind ik iets niet snel. Het is meer dat het bij mijn baby gewoon heel lelijk staat. Maar een boxpakje of joggingbroekje kan bij een andere baby vast heel leuk staan.

Deel Deze Pagina