Dag dames, Ik heb van die vervelende lelijke cellulite op mijn bips. Ik ben zeker niet te dik weeg jongeveer 53 kilo lengte 1.66 Maar heb echt veel cellulite op mijn bips. Hoe kan ik mijn cellulites verminderen ik weet dat het niet helemaal weg zal gaan. Pff binnenkort willen we met vrienden op vakantie en ik wil dus niet gaan zwemmen. Ik schaam me voor mijn cellulites. Zelfs mijn moeder heeft niet zoveel cellulites als mij. Ik heb altijd wel hele koude voeten. Ik weet dat mijn doorbloeding dus niet zo goed is. Heeft er iemand tips voor mij?
Meid ik ken het, heb precies hetzelfde, nu is het zelfs nog erger geworden tijdens de zwangerschap, ga straks maar weer trouw op de trilplaat liggen (heeft hier echt wel wat geholpen trouwens) Ik heb al veel geprobeerd (smeersels enzo) maar ben daar nooit zo trouw in. Dus ik lees even mee, mischien hebben anderen nog tips.
Veel masseren? Ben een van de weinige vrouwen die er gelukkig geen last van heeft, maar heb van vriendinnen gehoord dat veel masseren en idd een trilplaat goed kunnen helpen. Succes!
Hoi Hoi, Ik heb een massage plaat. Dat is zo'n plaat met verschillende gordels. Ik zal die voortaan elke dag 10 min gebruiken. P.s. heb net bij de blokker voor 3 euro een boekje gehaald. 6 minuten spier oefeningen! Pfff nu nog uitvoeren.
Je moet er wel op gaan liggen met je bovenbenen, als je staat helpt het idd niet, maar er zit een boekje bij met oefeningen, hoe het precies moet.
Het is belangrijk dat je een goed doorbloeding krijgt, daarbij helpen wissel douchen. Dus koud en dan weer een warme straal. Scrubben is ook heel goed, je kan een bodyscrub gebruiken, ik gebruik zelf dagelijks de zeezout scrub van het kruidvat ( lavendel), echt een aanrader ook al heb je geen cellulitis. Je kan ook massageapparaatjes gebruiken vaak te koop bij de bodyshop en dergelijke. Toch het belangrijkste is de voeding. Hier staat er meer over: http://www.e-gezondheid.be/nl/tijdschri ... 01-art.htm
veel drinken en masseren. maar je hoeft je er toch niet voor te schamen? mijn zusje is 18 en mega slank en zij heeft ook cellulite. het hoort er gewoon bij.
dat vind ik ook. ik heb het ook hoor. en ik ben ook echt niet dik. het hoort er gewoon bij en je hoeft je er echt niet voor te schamen, er zijn zoveel veel vrouwen met cellulite! volgens is er ook weinig tegen te doen. liefs rachel
Ik heb nu ik zwanger ben ook behoorlijk cellulitus en een sinassappel huid . Hiervoor had ik het ook wel een beetje maar ik was best wel getraind en strak, mijn boven benen houden ook vocht vast zodat mijn zwangerschapsspijkerbroek niet eens lekker meer zit. Trilplaat hardlopen scrubben masseren het helpt wel en dat gaan we straks maar weer volop doen
Die goedkope dingen doen ook niets, maar de originele Powerplate bij de sportschool wel! Als je daar oefeningen op doet (je staat dus niet alleen maar stil), heb je het zweet dus echt wel op je voorhoofd staan! En ja, het helpt ook tegen cellulite!
Veel water drinken, goed bewegen (lopen, stappen, enz..) en niet teveel vet eten en matig zijn met alcohol! En smeren maar, maar je moet het wel volhouden natuurlijk! Ik heb het trouwens al lang opgegeven, het stoort me wel, maar ik kan er toch niets aan doen, het duurt allemaal te lang voor je resultaat ziet!