Hallo iedereen, ik ben nieuw aangemeld op dit forum. Ik ben namelijk al 2 weken supergeïnteresseerd in alles wat met zwanger te maken heeft. Ik heb zelf het vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Het zou niet zozeer gepland zijn maar wel heel gewenst! Ondanks dat de ''timing'' niet goed zou zijn, ben ik van mening dat je al lang blij mag zijn als je zwanger mag worden. Ik wilde alleen van de hormonen van de pil af zijn en zat te denken aan een spiraaltje. Maar ik wilde eerst even ''onthormonen'' (is geen woord. ) alvorens ik daar mee zou beginnen. Maar het staat er als volgt voor... 10 en 11 nov heb ik met mijn vriend gevreeën, 12 nov voelde ik mijn eisprong zoals normaal ook elke maand maar dit keer was de pijn heel fel, ik heb er zelfs niet door geslapen 20 nov voelde ik kramp als zijnde een eisprong maar dan in mijn hele onderbuik en niet aan 1 kant. Een aantal dagen later had ik met afvegen lichtroze bloedverlies, was een heel klein beetje, maar het was er wel. Omdat ik al een aantal weken aan het snuffelen ben op fora (forums? ) weet ik waar ik een beetje op kan letten. Ik weet niet precies meer wanneer welke datum precies mn laatste x ongi was maar volgens mij 29 of 30 okt. Ik ben heel regelmatig van mezelf dus zal een dezer dagen (28 nov +/-) mn NOD hebben. Heb al vanaf de eisprong rommelende darmen en last van winderigheid. En sinds een week heb ik lichte krampjes, die krijg ik normaal pas vlak voor mn NOD. Ik heb 2 dagen last gehad van ietwat gevoelige borsten maar dat is vandaag weer over. Nu zijn het mn tepels. Ik denk ondertussen dat mn lichaam me ook best eens voor de gek kan houden en ik misschien gewoon ongesteld wordt. Dat het misschien is dat ik er zelf gewoon erg bedacht op ben. En ik heb steeds stijve tepels terwijl ze normaal dat bijna alleen bij extreme kou worden haha. Wat denken jullie, zou ik zwanger kunnen zijn? Ik wacht mn NOD eerst even af en als ik een aantal dagen over tijd ben, haal ik pas een test (geduld, geduld) omdat ik niet voor niks wil testen. Heeft iemand anders soortgelijke symptomen gehad? Ik ben verder helemaal niet misselijk of overdreven moe. Komt dat ook pas later of niet? Ik ben erg benieuwd. Groetjes.
Hai, dat kan best later komen (vermoeidheid enzo). Je zou idd zwanger kunnen zijn, maar je lichaam kan je echt heel erg voor de gek houden. Wanneer ben je met de pil gestopt? De eerste 2 maanden dacht ik ook echt dat ik zwanger was. Maar dat kan dus komen omdat je lichaam zelf de hormoon huishouding weer moet regelen. Ben benieuwd. Mijn nod is ook 28/29 november. Dus voor allebei spannend
Je zou zeker zwanger kunnen zijn , maar ook kan jelichaam je enorm voor de gek houden ...... Ik denk dat er niks anders op zit dan te wachten tot je mag testen ! Ikhoop zelf vrijdag een knallende test in handen te hebben !
Haha, ja inderdaad voor alledrie spannend! Houd jullie zeker even op de hoogte. Ik hoop dat de testen positief zullen zijn. Ik ben zelf afgelopen zomer al gestopt met de pil. Ergens in juli.
Ik hoop het ook , heb langzaam het gevoel dat erongi -tekentjes onderweg zijn , maar dat il gelukkig nog niks zeggen.. geen bloed geeft moed !!!!
Hej meiden, vandaag werd ik plots ongesteld, ietsje eerder dan verwacht maar zo onmiskenbaar vuurrood, dat kan geen misverstand zijn haha. Is geen ramp, maar stiekem denk je er toch wel aan. Mijn lichaam heeft me dus inderdaad erg voor de gek gehouden want kreeg voor mijn gevoel steeds meer ''kwaaltjes'' erbij.... Maar duim natuurlijk nog steeds voor jullie, ben nog steeds heel benieuwd! Dus laat maar horen. Ik duim voor twee spetterend positieve testen! Liefs sterretje22.
Ik heb vandaag getest en negatief, maar ik was wel zeker een dag te vroeg !Dus ben er niks mee opgeschoten , maar heb er niet zoveel vertrouwen meer in dat het raak zal zijn !
Hoop dat het voor je toch raak mag zijn. Ja ontpillen kan soms lijken op een zwangerschap. hoop dat er voor je snel 2 streepjes komen te staan
Hej Marjon 2 wat jammer voor je, wellicht inderdaad iets te vroeg getest. Wie weet is het over een aantal dagen wel raak! X
Nope sterretje , hier is de ongi gearriveerd ! Heb best veel pijn op plaats van bbz , dus heb me nu voorgenomen 2 maanden allesgoed bij tehouden wanneer en waar ik pijn heb en dat eens voor te gaan leggen aan de gyneacoloog , want elke maand meer pijn lijkt me niet ok !
Hoi, wat is bbz? En elke maand meer pijn lijkt me inderdaad niet 'normaal'. Wellicht idd even naar de gyn. Zo heb ik het idee dat mijn eisprong laatste tijd steeds rechts is en vroeger was dat gewoon om en om. Vraag me af of ik daar ook mee heen moet.
bbz is een buitenbaarmoederlijkezwangerschap ,ja en ik zou zeggen als je je er zorgen over maakt , ff naar laten kijken .. Daarom ga ik het nu ff bij mezelf in de gaten houden en daarna aan de bel trekken...
Beetje laat antwoord, haha. Zaten weer eens zonder internet. ALWEER. Maar goed, voor mij geld ook, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zondag ongi geworden. Nou ja, volgende keer beter he, haha.