Wij hadden een paar jaar geleden een Philips Living Colours gekocht. Hartstikke duur was ie, 170 euro ofzo. Nu hadden we hem al een tijdje niet meer gebruikt omdat hij het niet meer deed. We dachten dat het aan de afstandsbediening lag. Gebeld naar klantenservice Philips. Ze zouden me een nieuwe afstandsbediening toesturen. Ik denk; meteen even vragen hoeveel het grapje me gaat kosten. Nou; niks! Was gewoon gratis. ik moest kijken of het aan de afstandsbediening lag. Zo nee, dan moest ik weer bellen en zou ik een nieuwe lamp krijgen. Binnen een week nieuwe AB in de bus. Geprobeerd, niks . Bleek dus toch de lamp. Weer gebeld. Ze stuurden me per mail een verzend-etiket. Zo kon ik mijn oude lamp kostenloos terug sturen. Ging via UPC. Thuis een ophaalafspraak gepland, perfect op tijd thuis afgehaald. Kom ik thuis staat er vandaag (dus binnen een week) een pakketje in de garage; een nieuwe lamp! Een nieuwere versie, gloednieuw, weer een nieuwere afstandsbediening erbij. Ongelofelijk! Ik was echt helemaal verbaasd over deze bijna bizarre service. Na alle fouten bij veel bedrijven wilde ik dit gewoon even delen, dus Philips krijgt van mij de warme douche...!
Hahah, die uitspraak had ik nog nooit gehoord. Ik dacht dat het slecht was voor philips. Maar dat is inderdaad een top service! Super!!
Nou dan heb jij meer geluk gehad dan ik! :x:x:x Wij bestelden half augustus 2 staande lampen, een nieuw model van Philips, Lirio heten ze. Volgens de leverancier hadden we ze half september in huis. Eind september belden ze: het werd eind oktober :x Eind oktober niks gehoord: toen ik belde: sorry mevrouw, waarschijnlijk komen ze half november. Eind november nog geen lampen: sorry mevrouw, over 2 weken krijgt u ze. Begin december werd ik gebeld: tja mevrouw, 1000 excuses, logistieke problemen, bla bla bla.... en vervolgens: 'u mag blij zijn als u ze voor kerst in huis hebt' BLIJ ZIJN??! Pardon?! Maar goed, op 24 december belden ze, ik kon ze komen ophalen, ze waren net binnen. MAAAAR toen lag er hier opeens 40cm sneeuw en kon ik de deur niet uit dus had ik ze NOG pas na kerst :x Ach ja, inmiddels staan ze hier te pronken en dan ben je dat snel vergeten maar goed, hier dus een ijskoude douche voor Philips en zeker geen warme
@ Tamale; is geen uitspraak van mij hoor, maar een vast onderdeel in het programma Radar @ Sisa; jeetje wat een slechte service! Wat raar dan he, zo'n groot verschil! Ja super he! Had het ook echt niet verwacht zo! De kleurtjes staan iig weer heel gezellig in huis
hier bevalt de service van philips me erg goed. onze tv was kapot en toen we heen belde hebben ze een afspraak gemaakt om hem op te komen halen en de dag erna werd hij weer keurig thuis afgeleverd en dat koste ons natuurlijk helemaal niks (garantie) ze vroegen ons ook niet om de aankoop bon die we overigens ook kwijt waren. het leveren van producten hebben we niet zoveel last van. we hebben hier een philipsshop zitten en mijn vriend werkt bij philips dus dat is wel lekker ook wat betreft aanschafwaarde.
Ja dat dachten wij ook toen maar aan de andere kant: we zagen na een paar jaar pas eens EINDELIJK de 2 perfecte lampen....tja dan moet je maar wachten he?! @Female: ja idd een heel groot verschil, kan me bijna niet voorstellen dat ze zo'n goede service ook kennen haha.
Wauw wat een service!! Mogen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen! Sisa, wel balen dat het bij jou anders is gegaan!! Laten we hopen dat dat een uitzondering was (alhoewel jij daar ook niks aan hebt/had).
ik had hetzelfde met Asus (mijn laptop) ook een prachtbedrijf met prachtservice... kreeg laptop vermaakt en helemaal opgeboend terug