Welk gps hebben jullie? Ikzelf ben op zoek naar een gps en twijfel tussen de merken tomtom en garmin vandaar mijn poll
Wij hebben een Garmin, maar alleen omdat die goedkoper was op marktplaats Wij hebben verder niet naar de specificaties gekeken, alleen of er Europa-kaarten in zaten (we hebben 'm nodig voor Duitsland). Hij brengt ons overal waar we moeten zijn, dus ik ben tevreden!
Ik ken Garmin niet, maar ik heb TomTom gehad op mijn SmartPhone. Echt zo fijn! Vooral de opties om à la minute een andere route te zoeken als je tegen een blokkade of andere wegversperring aanloopt (rijdt) Ik heb nu een ingebouwde, maar die heeft al die fijne opties van TomTom niet
Hier een TomTom, pas laatstelijk wel problemen gehad met de verkeersinfoupdates. Maar ik weet niet of dat probleem zozeer bij TomTom ligt. Voor de rest heel tevreden er over.
Ik gebruik mn iPhone. Ben er hartstikke tevreden over. Heb ook een tomtom in de auto, maar die pak ik niet meer. Gebruik het behalve in mn auto ook op de fiets, wandelend etc.
Wij gebruiken ook wel die op de gsm van mijn vriend maar voor verre afstanden is dat echt niet handig (batterij snel leeg)