Opgezocht. Je hebt gelijk. Ik dacht dat de grens bij 20 lag. Zit zelf ook meer in de overgewichtzone 25-30
Daar zou ik ver van weg blijven en zeker niet via internet/Google gaan kopen. Het is een medicijn die flinke bijwerkingen kan geven. Niet iets wat je zo even gaat uitproberen. Is een diabetesmedicijn dus alleen op recept en alleen als je zoveel overgewicht hebt dat het ongezond/gevaarlijk is. En er is een tekort aan dit medicijn. Dus laat het alsjeblieft voor diegene die het echt nodig hebben.
19.7 is geen ondergewicht maar een gezond gewicht. Uiteindelijk is BMI een richtlijn. Gewicht op zich zegt niet genoeg over de gezondheid van een persoon. En het zegt ook niets over hoe een persoon zich zou moeten voelen binnen de marges. Je kan super blij zijn met een BMI van 35 of 17 , maar gezond zal het nooit worden (uitzonderingen daargelaten, zoals topsporters en zo) Maar gelukkig zijn met een BMI van 18 of van 26 is prima.
nee, gezond is tussen 18.5 en 24.9. Maar goed, iets daar onder of iets daarboven zal niet zoveel uitmaken. De enige gegevens dat internet heeft is leeftijd, lengte en gewicht. Daar kan je geen strakke berekening op maken.
Luister eens GG, als je je lichaam jarenlang alleen maar hebt gevuld en niet hebt gevoed is het totaal de weg kwijt. Alles wat je dan extra gaat eten zal in eerste instantie worden opgeslagen want je lichaam denkt: opslaan nu want wie weet wanneer ze weer stopt met eten. Pas als je lichaam erop kan vertrouwen dat jij je lichaam op gezette tijden gaat voeden met voedzaam eten zal je lichaam weer afvallen. ik dacht ook altijd dat een calorie een calorie was maar dat schijnt toch niet helemaal zo te zijn. Je darmen en je hersenen werken met elkaar samen. Je darmen meten constant hoeveel voedingsstoffen er nog in je bloed zit. Wordt dat te weinig dan gaat er een seintje naar je hersenen dat het weer tijd voor eten is. Van 500 calorieen aan kwark zit ik langer vol dan van een Big Mac van 500 cal. Lees het boek vet belangrijk voor inzichten en ga je lichaam voeden, ga werken aan je mindset en accepteer jezelf. Je zult niet gelukkiger zijn met 5 kilo eraf.
Lijkt mij dat ze er veel aan kan hebben. Het is toch een spiegel die wordt voorgehouden. En iedereen hier bedoelt het heel positief en probeert te helpen. Dat jij het in het negatieve leest ligt echt niet aan de dames die to willen helpen
Ze begrijpt heus wel dat je lichaam meer heeft aan een bord met zoete aardappel, ei, volkorenrijst, brocolli en ui dan aan een bord met hetzelfde aantal kcal vol met lollies of pudding.