Zo iemand als Natascha Froger... Zou dat een uitzondering zijn? Misschien wel nooit zo over nagedacht eigenlijk..
Wauw, meid wat heb je een hoop mee gemaakt en wat ontzettend fijn dat je nu wel juiste hulp hebt. En dat je af aan het bouwen bent. Je hebt jaren lang in overleefmodus gezeten. Het geconfronteerd worden met alle pij en verdriet van alles wat je mee hebt is gemaakt is het aller engste wat je kon overkomen dus verdoven was de meest voor de hand liggende optie. En als je dan ook nog zo een arts treft. Maar kanonnen meid wat maak je een stappen. Jij vind het langzaam maar wat je nu al doet is echt al wauw, petje af hoor echt! Maar word het niet eens tijd voor jouw lieve schat om eens echt te gaan leven en voor jezelf te zorgen! Ook jij verdiend dat ❤️
Geen idee bij “celeberties” denk ik wel dat die het gemak van een privé chef en personal trainer een cosmetisch arts net wat makkelijker bij de hand hebben dan wij “gewone” mensen. Dat maakt de stap toch wat kleiner.
En dat figuur van vroeger? Dat weten wij niet hè! Heb jij haar in bikini gezien? Ik weet niet hoe strak haar buik en benen nog zijn? Het kan, qua gewicht is ze zeker nog super slank maar of alles strak is? Ik betwijfel het. Niet dat het onmogelijk is.
Echt iedereen bedankt voor de lieve woorden! Ook zo een “leuke” bijwerking van het stoppen met opiaten. Ik voel echt weer. Ik voel liefde, pijn, drukte, maar ook dingen als verdriet. Dat had ik denk ik 10 jaar lang, Jeetje nu ik tel zelfs 12 jaar lang, niet echt meer gevoeld. Ik was echt letterlijk en figuurlijk 24/7 verdoofd. Al jullie woorden raken me ook diep. Zo diep dat ik er een traantje van moet laten. Ik ben in al die jaren ook verkeerd hoe ik trots op mezelf moet en kan zijn. Ik was zo prestatiegericht geworden dat ik alleen nog maar einddoelen zag en alle tussenstations voorbij ben geracet. Nu ik die bewust meemaak lijkt het of er een nieuwe wereld open gaat. Het gras is groener, liefde is mooier, mensen zijn interessanter, eigenlijk leer ik opnieuw leven nu en jullie mooie lieve bemoedigende woorden helpen enorm. Waar ik voorheen alles las en dacht jaja het zal wel werken de woorden echt op me in en neem ik ze oprecht echt van jullie aan ❤️ Dus allen, dank jullie wel voor al het gedult met mij de afgelopen jaren hier op het forum, want ik weet dat ik niet altijd de makkelijkste en gezelligste was en vooral niet goed in het luisteren en verdiepen in andermans standpunt. Ik ben blij dat ik al die tijd toch ben blijven hangen en vooral op dit moment ❤️
Ligt het aan mij, maar ik vind haar echt 10x niks een gezicht alsof ze al 100 levens achter zich heeft. Maar de focus moet niet zo op uiterlijk liggen en @Rozebeer ik snap niet waarom je dat steeds aan haalt. Ik bedoel GG stort haar leven in een topic en jij begint over natascha froger. Man wat gaat er toch om in dat hoofd van jouw. Vind het eng te zeggen maar het intrigeert mij een beetje
Ook niet gek je gaat van nul naar 100. Alles komt in een keer binnen, straks kun je het wat beter filteren. Maar alles is gemeend, echt! Heb echt bewondering voor je. En de mogelijkheden zijn eindeloos.
Oh ja dat betwist ik niet maar tussen slank en een figuur van een 20 jarige zit in mijn ogen een wereld van verschil. Vel gaat hangen, putjes verschijnen ook in slanke benen, kijk naar haar gezicht, nog net zo slank maar niet te vergelijken met haar 20er jaren. En niet om negatief over haar te praten maar Meer om mijn punt te verduidelijken dat gewicht niet gelijk staat aan hetzelfde figuur.
Dat mag jij gerust zeggen hahaha. En op je voorgaande bericht, overal is iets goeds voor en jij moet precies nu zijn waar je bent ♡ Juiste woorden, alles gebeurd met een reden.
denk vooral lanalalala of wat de naam ook was en je kan het zo lang je laten vallen al die opmerkingen!