Afslank wondermiddel?!

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 18 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Dat denk ik wel ;) Zelfde manier van schrijven.

Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Dat voorbeeld van Natascha sloeg inderdaad nergens op :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Maak er maar een grapje van.. weird.

4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Zij en lanalanalana.

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Ik vind ‘t heerlijk hoe je er overheen praat als iemand je op je (waarschijnlijke) vorige account(s) wijst:roflmao:

Ysabella, Syane, TotalBella en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Nee ik maakte mn eigen voorbeeld belachelijk

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Logisch!

TotalBella, GossipGirlxoxo en Rozebeer vinden dit leuk.
  8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.122
    113
    Home
    Ik zat in de richting van mommy12 te denken

Syane vindt dit leuk.
  9. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Nee dat denk ik echt niet.

10. marais

marais Fanatiek lid

1 jul 2013
    1.482
    1.816
    113
    Vrouw
    Ik kom ook al jaren op dit forum, lees voornamelijk mee. Je mag trots op jezelf zijn! Dat je je zelf uit die situatie hebt getrokken, want je kon er ook voor kiezen om gewoon door te gaan met waar je mee bezig was. Dit wilde ik je laten weten ❤️

Rozebeer, Asil en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

❤️:cry: Nogmaals bedankt iedereen! Wat is voelen toch een gek iets! En ik voel zoveel steun hier!

mutskuh, marais, Mamafiets en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Nou meid, jank jij lekker het IJ vol. ❤️

13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Oeh nu ben ik benieuwd.

Rozebeer vindt dit leuk.
  14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    @GossipGirlxoxo gewoon kalmpjes aan kom je er wel. Je hebt genoeg op je plaat liggen en kan je energie net als ieder ander maar 1x uitgeven.

Nu krijg je van sporten wel weer energie maar pas op dat je jezelf niet overvraagd probeer t uitgebalanceerd te houden en met andere projecten samen te laten werken.

Psychische verwerkingen en kickboxen lukt bijv vaak best aardig (afhankelijk waar je tegenaan loopt uiteraard) maar allicht mep je je uit frustratie zo de blessure in als je niet oppast.

Is ook weer niet handig...(riep ik uit ervaring...) loopt je planning weer uit enzo.

Rozebeer, GossipGirlxoxo en Asil vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Oh dat is ook een les van de psycholoog ik
    Moet leren stoppen met plannen en lijstjes maken zodat ik niet teleurgesteld kan raken als iets me niet lukt. Dat is ook huiswerk en dat is het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen. Net als dat ik dingen met mate moet gaan leren terwijl ik altijd alles of niets was.
    Het voelt soms of ik zelf niet goed genoeg was en nu aan een goede ik moet leren bouwen. Maar dat mag ik niet denken. Dan moet ik terug naar de basis en weer terug lezen waarom ik er kom en welke doelen we gaan bereiken als ik doe wat ze me
    Proberen te leren. Ik weet alleen zeker dat dit een proces met vallen en opstaan gaat worden.

cosdy vindt dit leuk.
  16. TotalBella

Natuurlijk gaat het met vallen en opstaan. Maar dat is niet erg. Van fouten leer je ook toch? Je zit al zo lang in dit patroon, het is moeilijker om iets af te leren dan aan te leren, maar het zal je zeker lukken! Veel succes, maar het komt echt goed!

Vero0504 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Laat ik voorop stellen dat ik wil veranderen. Ik wil nooit meer depressief worden en al
    Helemaal geen angst en paniek aanvallen meer in de hand wekken. Maar het lastige is dat ik dat plannen, lijstjes maken, perfectionisme en alles
    Of niets altijd als mijn sterkte kanten heb gezien. En we zijn nog niet zover om te ontdekken wat dan mijn sterke kanten wel zijn en dat maakt me wel onzeker. Wie blijft er van mij over. Waar ben ik straks nog goed in? Ben ik straks nog goed genoeg?

18. TotalBella

Loslaten is lastig/moeilijk. Maar heb er vertrouwen in dat het goed komt, je groeit er langzaam in mee, en dan komt er echt wel iets naar boven waar je goed in bent. Je man kan hier ook vast wel antwoord op geven.

19. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Hmmm dat plannen, organiseren en lijstjes maken kan toch nog steeds je sterke kant zijn. Je moet ze de kost geven die gewoon geen overzicht KUNNEN houden.

Je moet alleen jezelf niet onderuit trappen als t niet gaat zoals gepland en accepteren dat met improvisatie soms ook de boel prima gered kan worden. Het was niet de planning maar men is tevreden, dus het is goed. (En intussen in je hoofd "de volgende keer checken we dat punt extra want dat gebeurd me geen tweede keer...grrrr" ). Hey plannen enzo is niet een probleem, de alles of niets zorgt voor een bak stress op je lijf.

Ik ben ook zo'n perfectionistisch figuur met een verantwoordelijkheidsgevoel wat te hoog is. Documentatie is mijn holy grail ongeveer (tot grote opluchting van anderen) Het is mn kracht maar ook mn valkuil als ik niet oppas.

JupitR, Tuttebelleke, Asil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Kleine stapjes GG. Als je merkt dat iets niet lukt maak je het stapje kleiner. Focus je niet op de kilo s maar op andere zaken. Non scale victories noemen ze dat bij lazyfitgirl. Door het aanpassen van je leefstijl ga je ook op andere gebieden vooruit!

Lees je berichten maar eens terug en zie hoe je vooruit bent gegaan in alleen dit topic al.

TotalBella, Asil en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina