Herkenbaar die onzekerheid. Je neemt een duik in donker water zonder te weten wat daar is. Je weet alleen dat wat er nu is dat je dat los wil laten. Doet me denken aan mijn opmerking die ik maakte bij mijn maatschappelijk werker toen ik in therapie was. Ik zei wat als ik mezelf niet leuk vind als ik klaar ben met de therapie? Zij antwoordde heel droog: Ach, je vind jezelf nu ook al niet leuk, dus je kan er alleen maar op vooruit gaan. Hou voor ogen dat je meer te winnen hebt dan te verliezen. Dat je nu weer echt kunt voelen is al zo'n stap vooruit. En je bent sterker dan je denkt
dat ga ik zeker doen! Mijn man benoemt het ook steeds maar zelf zie ik dat nog niet. Misschien werkt terug lezen daar goed bij. Dank je voor deze tip!
Dank je, dat heeft ons ook wel weer dichter bij elkaar gebracht. Ik wil de opiaten niet overal de schuld van geven maar ik had meer interesse in medicijnen innemen dan in mijn man op een bepaald punt. Als hij vroeg schat zullen we uit eten en naar de film dacht ik ga maar met vrienden ik ga vroeg naar bed en neem een handje pillen om verdoofd te zijn. De nieuwe neuroloog heeft niet alleen mij maar ook ons huwelijk en mijn gezin gered. En samen met de psycholoog en psychiater werk ik aan een stevige basis zodat het nooit meer zover kan komen.
Ik zou dat maar gewoon geloven… en hij heeft ook een punt vind ik… Tot m’n 24 woog ik 47 kg… daarna is er door de zwangerschappen wat aan blijven zitten ed en weeg ik nu 59 En dat ziet er echt wel beter uit hoor, ondanks dat ik m’n bovenbenen en buik haat…
@GossipGirlxoxo ik heb niet alle berichten gelezen. Maar is gebruik van een app al als tip voorbij gekomen? Ik ken 2 mensen die daar baat bij hadden. Persoon X: Kijk ik ben aan het af vallen ik gebruik de zelfde app als persoon Y Heidiane: Wat een leuke app! Dat stimuleert extra zeg. Persoon X: Ja is leuk dat je kan zien wat je eet. Heidiane: Hoe heet die app? Persoon X:Food app .... is ook om dikker te worden.
In dit geval wel handig de laatste berichten te hebben gelezen omdat de focus geshift is van afvallen en uiterlijk naar mentale gezondheid.
Helemaal eens. Ik heb nu hetzelfde gewicht als voor ik kinderen had. Maar een compleet ander lijf. Vroeger zat alles op mijn heupen en billen. Die mogen er nog steeds wezen, maar nu zit er veel meer op mijn buik en heb ik grotere borsten. Eigenlijk vind ik mijn figuur nu mooier en beter in balans. De rimpels en strepen daargelaten
Mommy12 was ook niet veroordelend en gemeen. Ze was heel lief maar gewoon niet zo slim. Haar levensstijl paste ook niet bij ZP en daardoor sprong ze er zo uit. Ook een opmerkelijk persoon, maar een heel ander soort mens.
Ik denk dat deze persoon erg slim is juist. En daardoor niet aansluit. Dat klinkt misschien raar , maar ik denk dat een deel van het probleem daar ligt.
Dat zijn ook je sterke kanten alleen zijn ze nu door angst gedreven in hypermodus geraakt. Op een gezonde manier plannen is niets mis mee je hebt een keuze. en eronder zitten dan nog zoveel meer kwaliteiten die tevoorschijn mogen komen. Stapje voor stapje. Knuffel.