Afslank wondermiddel?!

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 18 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Goed idee succes :thumup:

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Niet voeren dan gaat het vanzelf weg.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Bij mij zegt hij 58-61. Ik ben 1m67. Weeg nu 64kilo. 58 vind ik echt laag. Ik ben nu echt niet dik maar heb uiteraard na 5 kinderen wel een mamabuik (oftewel niet strak) en van puber af aan al grote borsten. Cup A of cup G scheelt ook behoorlijk wat gewicht ;)

Dubbelgeluk en tuc vinden dit leuk.
  4. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Die is dus niet vervuld he als ze een 3e wil maar niet lukt.

6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Maar dit is voor mij dus normaal, niet veel, maar de afgelopen 7 jaar at ik vele malen minder op een dag. Denk dat mijn lijf moet gaan resetten.

cosdy vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Nog geen concrete doelstelling, eerste keer was kennis maken, meten, wegen, praten enz. Ze gaf aan dat ik tussen de 1500 en 1600 ckal moet gaan zitten maar komt daar nog met wat exactere getallen op terug.

Syane en Rozebeer vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Even voor je beeldvorming, en dan zit ik echt vol hè!

9. GossipGirlxoxo

Ik schat nu zo vanaf september / oktober. En tuurlijk wel eens wat lekkers in het weekend of op een feestje maar meer uitzondering dan regel. Ik heb trouwens ook echt geen honger. Dat maakt het lastig. Laat je me meer eten dan word ik zo misselijk.

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Maar volgens mij vul je dit niet helemaal goed in. Honig macaroni bereid is niet de hele maaltijd, alleen de saus. Dat moet je nog gekookte macaroni, groente en vlees bij aangeven.

En het lijkt er op dat je de porties misschien niet helemaal goed inschat: een klein schaaltje Skyr bv is al 150 gram.

Op basis van wat je invult lijkt het net alsof je richting 1200 kcal gaat. Nog steeds heel weinig, maar niet ondervoed :roflmao:

Neuzeke, Vero0504, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Lieverd, dat is echt niet gezond, je maag is gewoon te klein. Persoonlijk zou ik eerst naar de huisarts en dit eerlijk vertellen, wellicht kun je dan naar een voedingsdeskundige oid.
    Want eerlijk, ondanks dat je vind dat je te dik bent (wat ik overigens echt niet vind), is wat je nu doet verre van gezond te noemen.

Nu weet ik dat er veel speelt en stress is ook een hele goede eetlust onderdrukker maar dit, wat je nu doet is echt een enorme aanslag op je lichaam en daar doe je meer slecht mee dan goed ♥

NiVa0230 vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

Ik eet hem zonder vlees, mijn moeder maakt hem, heel saai, gekookte macaroni, tomatenpuree en een uitje erdoor. Maar ik vind hem te doen als ik zelf niet wil koken. Dus dan gaan de ckal wel omhoog gelukkig. Of ik de 200 gram op krijg dat weet ik niet zeker.

13. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.878
    6.405
    113
    Maar heb je de berekening dan wel goed gedaan denk je? 790 is echt heel weinig, als je eerder jarenlang nog minder at, dan kan dat haast niet…

Neuzeke en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Ik heb (op afgelopen jaar na) de 8 jaar ervoor alleen geleefd op avond eten. En dat was dan vaak vlees met groente want aardappelen vind ik niet lekker, en een paar keer per week 2 broodjes met vleeswaren. Uit eten bestel ik altijd salades en krijg die nooit op. Ik pikte dan wel af en toe een frietje erbij (10 Max).

15. GossipGirlxoxo

Tegen mijn principes in. Ik vind het verschrikkelijk. Ik vermoed ook echt lipodeem te hebben. Mijn schenen en kuiten zijn niet zichtbaar door de vetlaag erop. Mijn benen lopen ook recht, geen echte knieën en geen enkels (ik noem het boomstambenen) dit is een foto van nu! … ssssst want mocht eigenlijk mijn bed niet uit. En besef daarbij dat ik van boven altijd maatje 34 droeg. Mijn broekmaat was altijd 36/38 op dit moment schat ik 42. Shorts in maat 40 zitten in ieder geval niet lekker maar te strak. Ik herken mezelf gewoon niet meer.

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar zit je lichaam dan niet gewoon in de 'reserve stand'? Als in; we weten niet wanneer we weer wat binnen krijgen en of het genoeg is, dus dan slaan we het maar voor de zekerheid op?

citroenrasp, NiVa0230 en Asil vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Ik begin het zelf ook te vermoeden maar ergens zit er ook een angst voor meer eten.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Zoals je weet heb ik ook lipoedeem en het is verschrikkelijk. Maar dat vet en gewicht gaat niet weg met diëten en sporten, dat weet je rationeel gezien ook. Is lipoedeem officieel bij je vastgesteld door een dermatoloog of een arts?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Uhm ja, zo zien de mijne er ook wel uit. Ik weeg 73 met 165 (moet ook wat af hoor) en heb geen lipoedeem. Als je een beetje goed rondkijkt, zijn dit wel redelijke standaard benen denk ik tegenwoordig.

Neuzeke, Syane, cosdy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.749
    113
    Vrouw
    Hmmm, zelf diagnose zou ik niet doen, voor lipoedeem lijken je benen rustig, als in geen putjes e.d. Anderzijds bij lipoedeem stage 1 is dat ook zo. Maar je zou dat al vanaf de pubertijd moeten hebben, voor zover ik weet begint het dan. Maar had jij een tijd geleden ook niet iets aan je benen? Dik, gezwollen, blauw.. of iets in die trant, wat zeiden ze toen?

Deel Deze Pagina